Flott tur

Vi var uheldige med vårt opphold og hadde regnvær hver dag. Likevel var det flott å gå i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ryen1989
Paris, Frankrike
Flotte tretrapper!

Nydelig å gå i disse flotte tretrappene. Flott utsikt hele veien opp. Står flere steder at det er... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Lise_fra-Sandefjord

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Selvsagt med sol og ettermiddager. Vi drog opp først ca kl 1700. Smart ettersom sola da var på rett side.
2000 trappetrinn på 45 minutter. En god økt med stepp.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Trond P
Anmeldt 28. juli 2021

Har du mulighet, så grip sjansen. Ta med drikke. Trappa har tretrinn og den er grei å gå. Flere steder underveis er det plasser, hvor man kan hvile. Belønningen er en fantastisk utsikt på toppen. Når man kommer ned, var det en bålpanne der hvis man ønsker å grille.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, cathrinej890
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fin tur som de fleste kan klare - her kan du ta mang en pust i bakken underveis i oppstigningen. Flott utsikt fra toppen av løypa.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Adventure17869500084
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Må oppleves om man er på Vega! Mange kan klare å gå opp de vel 1300 trinnene. Om man vil helt på toppen er merkingen litt dårlig og man må forvente å bruke et par timer ekstra opp. Fantastisk utsikt!!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Per2313586734443
Anmeldt 22. august 2020

Artig byggverk - solid og bra gjennomført - spennende å gå helt opp og nyte utsikten! Gøy å se Via Ferrari-en også og deres flotte restaurant!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, terjewith