Imponerende👍

Imponerende😊 Alt var flott - bygningen, muséet, kaféen, omgivelsene. Virkelig verdt et besøk av... les mer

Anmeldt 18. juli 2022
Lise_fra-Sandefjord
Fantastisk fin plass ❤️

Fantastisk senter som utdyper og forklarer hvorfor nettopp Vega ligger på Unesco’s verdensarv... les mer

Anmeldt 28. juni 2022
grootnissen
Bodø, Norge

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

En kjempefin plass hvor vi fikk se og oppleve mye nytt. Etter en tur i opplevelsessenteret satt vi på kafen hvor det var servering av blant annet vaffel og kafé mens vi beundret en utrolig utsikt

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Moltubakk