Imponerende👍

Imponerende😊 Alt var flott - bygningen, muséet, kaféen, omgivelsene. Virkelig verdt et besøk av... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Lise_fra-Sandefjord
Fantastisk fin plass ❤️

Fantastisk senter som utdyper og forklarer hvorfor nettopp Vega ligger på Unesco’s verdensarv... les mer

Anmeldt 28. juni 2022
grootnissen
Bodø, Norge

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Lunch i flotte omgivelser og fantastisk utsikt. Få varme retter, men veldig god mat. Vi spiste en deilig fiskesuppe. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Adventure17869500084
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat og atmosfære. Anbefales på det sterkeste. Ikke glem å prøve en kake bit! De er virkelig av høy kvalitet.

Takk, 151areejh
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

En kjempefin plass hvor vi fikk se og oppleve mye nytt. Etter en tur i opplevelsessenteret satt vi på kafen hvor det var servering av blant annet vaffel og kafé mens vi beundret en utrolig utsikt

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Moltubakk