Fantastisk klatring.

Ravnfloget Via Ferrata er en luftig opplevelse. Må stole på utstyret, finne grep, utfordringer og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
cathrinej890
Ein fantastisk klatreoppleving

Min første klatretur og Via Ferrata Ravnfloget blei ei flott oppleving. Meir luftig enn eg hadde... les mer

Anmeldt 12. juni 2021
torills223

Anmeldt 25. juli 2020

Me var ei gruppe med 2 vaksne og 3 ungdommar (12, 14 og 14 år) som hadde ei storarta oppleving. Å få utfordra høgdeskrekken på ein trygg måte som dette var moro. Guiden Gunnar gjorde at me følte oss både godt tatt vare på under heile opphaldet.

Det er truleg enklare å kome seg til toppen om ein går Vega-trappa, men då går ein glipp av all moroa.

Takk, 299sisselb
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk kundeservice og helt nydelig tur. De som jobbet dær gjorde turen til en drøm og at turen ble enklere. Tusen takk til de instruktørene som var med oss på tur

Takk, BrageRA
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter