Fineste Via Ferrata i landet!

Har prøvd en del av disse via ferrata løypene nå, men denne turen overgår alt hittil, fantastisk... les mer

Anmeldt 27. august 2021
kjellmagneh2021
Bare gjør det!

Helt fantastisk opplevelse! Med høydeskrekk var guiden helt suveren og fikk mange funfacts om... les mer

Anmeldt 13. august 2021
381marthes
Trondheim, Norge

Anmeldt 12. juni 2021

Min første klatretur og Via Ferrata Ravnfloget blei ei flott oppleving. Meir luftig enn eg hadde trudd, eit par tøffe overheng som skulle forserast, men for ei oppleving. Utrulig hyggelig og kunnskapsrik guide som sørga for ei veldig kjekk oppleving. Toppen og utsikten ned til Sundvollen og Søla må bare opplevast. Vega trappa ned kan takast som eigen tur ☀️

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, torills223
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kjempeflott tilrettelagt via ferrata. Klatra grønn løype, og den er ikke veldig krevende fysisk; om man ikke har høydeskrekk da. Gøy å gå ned igjen Vegatrappa etterpå. Passer for alle som har lyst til å prøve en via-ferrata og er i alminnelig fysisk form :) Superflinke guider!

Takk, eirineftevand
Anmeldt 25. juli 2020

Me var ei gruppe med 2 vaksne og 3 ungdommar (12, 14 og 14 år) som hadde ei storarta oppleving. Å få utfordra høgdeskrekken på ein trygg måte som dette var moro. Guiden Gunnar gjorde at me følte oss både godt tatt vare på under heile opphaldet.

Det er truleg enklare å kome seg til toppen om ein går Vega-trappa, men då går ein glipp av all moroa.

Takk, 299sisselb
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk kundeservice og helt nydelig tur. De som jobbet dær gjorde turen til en drøm og at turen ble enklere. Tusen takk til de instruktørene som var med oss på tur

Takk, BrageRA
Anmeldt 2. august 2021