Bare gjør det!

Fantastisk klatring.

Anmeldt 28. juli 2021
cathrinej890

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Med høydeskrekk var guiden helt suveren og fikk mange funfacts om området på turen! Anbefaler alle å ta denne løypa, for det lever man lenge på kudos til initiativtakere og alle involverte- dette er Helgeland i beste stil

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 381marthes
Anmeldt 28. juli 2021

Ravnfloget Via Ferrata er en luftig opplevelse. Må stole på utstyret, finne grep, utfordringer og mestringsfølelse. Omtrent 1/2 veis i løypa kommer man til rasteplassen, hvor fjellveggen er rett ned under deg. Jeg er 54 år og jeg følte meg aldri redd underveis. Fantastisk utsikt underveis og på toppen. Ole, guiden vår var enestående, og kunne fortelle mye om øya Vega.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, cathrinej890
Anmeldt 12. juni 2021

Min første klatretur og Via Ferrata Ravnfloget blei ei flott oppleving. Meir luftig enn eg hadde trudd, eit par tøffe overheng som skulle forserast, men for ei oppleving. Utrulig hyggelig og kunnskapsrik guide som sørga for ei veldig kjekk oppleving. Toppen og utsikten ned til Sundvollen og Søla må bare opplevast. Vega trappa ned kan takast som eigen tur ☀️

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, torills223
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kjempeflott tilrettelagt via ferrata. Klatra grønn løype, og den er ikke veldig krevende fysisk; om man ikke har høydeskrekk da. Gøy å gå ned igjen Vegatrappa etterpå. Passer for alle som har lyst til å prøve en via-ferrata og er i alminnelig fysisk form :) Superflinke guider!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, eirineftevand
Anmeldt 25. juli 2020

Me var ei gruppe med 2 vaksne og 3 ungdommar (12, 14 og 14 år) som hadde ei storarta oppleving. Å få utfordra høgdeskrekken på ein trygg måte som dette var moro. Guiden Gunnar gjorde at me følte oss både godt tatt vare på under heile opphaldet.

Det er truleg enklare å kome seg til toppen om ein går Vega-trappa, men då går ein glipp av all moroa.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 299sisselb