Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde heldigvis forhåndsbestilt 5retters middag til kvelden, og det ble en smakesopplevelse satt sammen på beste vis. All ære til kokken ‍Flinke og hyggelige servitører som fulgte opp alle gjestene til enhver tid. Kan anbefale hotellet og restauranten på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ingun_r_ss
Anmeldt 7. juni 2020

Endelig fikk vi "somlet oss" til å ta bilturen langs søndre deler av FV 17, Kystriksveien. Det ble raskt bestemt at deler av den skulle gå til Vega og Havhotellet der, og det angrer vi definitivt ikke på. Dette er et sted med en særdeles flott beliggenhet og med et personale som verdsetter sine gjester. Bodde i en av havsuitene, med en utrolig havutsikt og sola som såvidt duppet i havet der vest rundt midnatt. 5-retters middagen var noe helt for seg selv. Selveste Jon Aga presenterte menyen som bare en harding kan, med masse små innlagte anekdoter om hva og hvorfor om de ymse rettene, om hvor de kom fra og var laget av. Dette kan de der oppe, for makan til smakseksplosjon tror jeg aldri jeg har kjent. Det var komplementære smaker hele veien, komplett med en tilpasset vinmeny, og alt ble servert av hyggelige damer fra øst- & vestlandet. Folkens, "løp og kjøp" før de er fullbooket ;-)

Romtips: Mot sjøen/havet, og aller best er havsuitene i et bygg for seg selv
Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Jostein G
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Vi var syv personer som bestilte bord til en femretters middag en fredag kveld. En god smaksopplevelse i trivelige omgivelser med serviceinnstilt personalet. Gode porsjoner, vi ble godt forsynt. Meny ut i fra dagens råvarer

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Moltubakk
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Jeg er imponert! Et hotell med sjarm og sjel. Trivelige og ikke minst hyggelige ansatte. Maten var helt ubeskrivelig. Verd hver en krone som vi la igjen på hotellet, ja jeg vil si, høydepunktet på hele helgen på Vega. Det er ikke hverdagskost å få en kokk som legger sjela si i matlagingen og attpåtil informerer og forteller om råvarer og fremgangsmåten. Tusen takk for et fantastisk måltid! Ps, frokosten var også helt super.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Janne K
Anmeldt 23. juli 2019

Var å spiste femretters meny med vinpakke for femte gang her. Og ble heller ikke denne gangen skuffet! Nydelig mat, og viner som passer perfekt! Fantastisk atmosfere og hyggelig betjening! Satte også stor pris på at sjefen sjøl Jon Aga fortalte litt om maten og hadde noen fine historier. Dette må bare oppleves, kan ikke beskrives med ord, glemte desverre å ta bilder av hærligheten... Kommer tilbake neste år!

Romtips: Hjørnesuiten vi hadde var helt super! For en utsikt...
Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste med venner