Birger L
Se flere hoteller i Vega
Anmeldt 30. juni 2023 via mobile enheter

Dårlig service
Små rom
Gammelt slitent bad med do som bråket masse i lang tid etter bruk og nesten ikke virket. Klaget fikk bare beskjed om at det var et kjent problem. Ingen beklagelse eller forsøk på løsning. Syntes det ikke er verdt pengene, fryktelig overpriset.

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, A256GQrebeccas
Anmeldt 28. juni 2023

4vennepar på Helgelandsferie. Vi fikk en nydelig 5-retters og strålende service av både far (transport) og sønn(kokk). Ferskeste kveita vi har smakt og en himmelsk dessert 🤩 God vinpakke og veldig sjarmerende lokaler.

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, Anita N
Anmeldt 7. mai 2023 via mobile enheter

Hadde er flott opplevelse på Vega Havhotell. Pent, nyoppusset rom i fantastiske og rolige omgivelser, med utsikt ut i havgapet. Kjempegod mat, både middagen og frokosten. Hyggelige og tilgjengelige personale, og rask kommunikasjon på Mail.

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, Ida V
Anmeldt 15. januar 2023 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet like ved storhavet ved norges vakreste kyst. Vi fikk et familierom i en bygning et halvt minutts gange fra resepsjonen. Fint rom og greit bad, med deilige produkter fra Fitjar Islands. På kvelden spiste vi en deilig 5-retters middag, og dagen derpå koste vi oss med god frokost. En flott opplevelse!

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, Hellebor
Anmeldt 3. august 2022 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til middag kl. 20:00
Vi fikk servert en fantastisk god 5 retters av ypperste klasse.
God sammensatt meny med gode råvarer. Kveite, steinbit og kalv.
Måltidet ble avsluttet med en sjokolademousse kake jeg aldri har smakt maken til.
Stedet kan anbefales på det sterkeste 😀

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, heidim380