“Smaksopplevelser av de sjeldne”
Anmeldelse av Vega Havhotell

Vega Havhotell
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Vega
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk mat- og vinopplevelse 3 kvelder på rappen. 5 rettere med kreativitet og fortryllende smakssammensetninger. Lokale og ferske råvarer satte en ekstra spiss på opplevelsen. Sjelden god service , ønske om å prestere og fagkunnskap formidlet på en humoristisk og lun måte.
Flott natur og idyllisk hotell fikk vi med på kjøpet. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Stein B

Anmeldt 9. oktober 2020

Kaffe og kaker serveres på gamle måten med kanne og kopp/tefat i finstua. sjokoladekake som smelter på tunga i slike omgivelser gir 'god følelsen', og velvære.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Synnove_pa_tur
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Ypperlig middag og god atmosfære. Utrolige flinke og hyggelig personalet som jobber på hotellet. Vi følte oss som hjemme og velkomment. Frokosten var utrolig god.

Takk, 151areejh
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Å bli med i Jon Agas univers er en opplevelse. Maten, vinfølget og historiene til kokken er en opplevelse. Vega er en fantastisk perle for natur,tur og kultur . Vi bodde to dager på havhotellet med middag siste dagen. Hotellet er enkelt , men smakfullt. Rent og med gode senger. Servicen på hotellet er upåklagelig . Det er en glede å besøke et sted hvor lokal mat og rene smaker er satt i høysetet. Anbefaler et døgn med middag i kombo med Vegatrappa eller Via Ferrata

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, IngunnJ_12
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Fått servert 5 retters middag med vinpakke.
Sammensetningen var helt perfekt, og besto av fisk denne kvelden. Kokken fortalte om hele menyen og helt ned til Jarle som hadde fisket kveiten vi skulle få servert.
Alle smakene satt veldig bra, men skal man sette noe minus kunne vinpakken til den prisen vært noe større. Gjerne en ekstra vin og litt mer påfyll. Servitørene trenger felles opplæring, da noen var veldig flinke til å forklare hva vi fikk engasjert og stolt, mens noen bare serverte.
Helt klart en kveld å anbefale, for dette var ikke bare en middag - det var en opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Jan Vidar K

Reisende som så på Vega Havhotell, så også på

Har du vært i Vega Havhotell? Del dine erfaringer!