Informasjon

Anmeldt 6. august 2018
Kjeros
Oslo, Norge

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

En trivelig gutt tok godt imot to småtullete kjærringer som trengte noen gode råd om overnatting og aktiviteter. Vi fikk både gode råd, telefonnr og tips.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Janne K
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi ankom rett etter åpningstid om morgenen og ble mottatt med vennlig smil av en ung kvinne. Hun svarte på alt vi spurte om, foreslo passende aktiviteter på Vega og tilbød å bringe sykler til hotellet. Fenomenal service!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Kjeros
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Turistinformasjonen på Gladstad er gull. Ulrikke et co fikser det meste. Også sykler levert på gjestehavn. Tusen takk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tinewigand
Anmeldt 5. august 2013

De to jentene som betjente oss, var interreserte og hyggelige. Hadde god kunnskskap om Vega.
Syklene de leide ut kunne med fordel vært bedre vedlikeholdt. I hvert fall kunne man kostet på dem litt olje på bevegelige deler en gang i blandt.

Dato for opplevelse: juli 2013
2  Takk, Livsnyterne
HildeVega, Daglig leder på Vega Turistinformasjon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2016

Takk for tilbakemeldingen og beklager at det tok lidt for lang tid før su fikk svar. Vi har tatt din tilbakemelding til etterretning og har innført rutiner for løpende vedlikehold/smøring iløpet av sesongen.

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juli 2018