Anmeldt 20. desember 2018

Det er noe spesielt med dette hotellet. Farger og interiør. Rent og pent. Hyggelige og imøtekommende ansatte. Nydelig frokost. Hotellet ligger midt i smørøyet. Skal du på organiserte turer, så spør i resepsjonen etter gode priser. Alle turene vi var med på fikk vi billigere ved å spørre på hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Excursion07890120597
Anmeldt 18. desember 2018

Romslige rom med skikkelge stoler på balkongen. Frokosten var rimelig, med skikkelig godt, grovt brød. Variert pålegg, egg, bacon, nudler, ris, kinesiske "dumplings", showkjøkken med pannekaker, belgiske vafler, omelett med skinke, ost, paprika, mais osv. Supert! 6-7 hyggelige og smilende servitører/kokker på omtrent like mange bord. Noe høy musikk fra utelivet i nærheten, men ikke nok til at vi ville bytte rom, selv om vi fikk mange tilbud om det.Veldig bra at vi kunne benytte oss av fasilitetene på det langt dyrere "Peace Lagun" like ved.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Road26102956375
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Fint lite hotellstort rom, king size seng. Sol om morgenen på terrasser som vender ut mot gaten. Ligger perfekt til alle fasiliteter. Frokostbuffé ok. Smilende og hyggelig personale. Badehåndklær får vi i resepsjonen

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Eli K
Anmeldt 24. januar 2016

Sentralt koselig hotell i arabisk stil. Greit rom,hyggelig betjening og god frokost,men trang frokostsal.Noe støy fra sex gata i nærheten mot vårt rom 407. Bor gjerne her igjen,men da med rom på en roligere side. Svært god valuta for pengene, 450 kr.natten inkl.frokost.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, GreteNorway
Anmeldt 15. januar 2016 via mobile enheter

Nettopp avsluttet 2 uker på dette hotellet. Rent og ryddig. Hyggelig betjening. Fri wi-Fi på rommet fungerte utmerket. Deilig frokost - egg&bacon, omelett, skinke, pølse, pannekaker/vafler, brød&rundstykker&noe søtt, grønnsaker, diverse juice&melk, corn flakes. Kun 5 minutter fra stranda. Tilgang til basseng på Peace Lagoona 2 minutter unna. Alle fornøyelser i umiddelbar nærhet. Kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, grethemeyero