Anmeldt 25. januar 2018

Hyggelige og blide ansatte, fine rom med havutsikt og badetube på terrassen til rommet. Hotellet er bygd oppover skråningen med ett svømmebasseng ved resepsjonsnivå i 3.etg og et i 6.etg med fabelaktig utsikt. Begge av typen 'Infinity' Svøm bort til kanten på øverste, der vannet slutter - titt over og du ser 30 meter rett ned. Spesiell opplevelse. Egen Spa avdeling som frua benyttet seg av nesten hver dag. Kommer jeg tilbake til Krabi, blir det å sjekke inn igjen på dette hotellet.

Romtips: DeLuxe-rom, utsikt mot hav
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, TomE122
aonangcliffbeach, Guest Relations Manager på Aonang Cliff Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2018

Dear by Tom E

Thank you so much for your kind review. We are pleased to know that you enjoyed our lovely location and our genuinely helpful and friendly staff. It is also wonderful to hear that you were happy with the quality and selection of our food offerings.
We hope we will have the pleasure of welcoming you back Ao Nang Cliff Beach Resort soon.
Warmest regards,
Ao Nang Cliff Beach Resort Team

Anmeldt 30. november 2017

Tilbrakte 11 døgn og hadde panorama-rom med en fantastisk utsikt. Gos frokost og meget fra middagsbuffet til en rimelig penge. Bassenget med utsikt og bar var helt fantastisk. Service fra ankomst flyplass til vi ble kjørt til flyplassen var i toppklasse. Servicen startet vel allerede ved booking og fortsatte hele oppholdet. Rengjøring på rommet hver dag og med litt tips ble dette helt i toppklasse - blomster, vann og kaffe.
Personalet i resepsjonen, frokostsalen, bassengområdet og ved middagsbuffet viste service-innstilling i toppklasse og var behjelpelig hele tiden.
Røyking var tillat på balkong og ved begge bassengområdene uten at dette var til sjenanser for noen.

Romtips: Panorama har svært god utsikt over sjø og by og ligger litt tilbaketrukket fra gatestøy
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Ronny N
aonangcliffbeach, Guest Relations Manager på Aonang Cliff Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Dear by Ronny N

Thank you very much for taking the time to review your stay at Ao Nang Cliff Beach Resort. We are happy indeed to know that you enjoyed your hotel Thank you as well for your compliments for our staff; it is wonderful to hear that you found their service helpful. It is wonderful when guests feel that they have everything they need with us and do not have to go anywhere else to experience bliss!
Again, thank you for your review and for choosing Ao Nang Cliff Beach Resort for your stay in Krabi. We hope to be able to welcome you back here soon.
Warmest regards,
Ao Nang Cliff Beach Resort Team

Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Fint stort hotell med fine rom og kjempefin utsikt. Bra frokost. 2 basseng. Dårlig mottakelse men ellers bra service.
Betjeningen maser kanslje litt mye men ikke stort problem.
Fint anbefalt hotell og resort.
De som vasker rommet glemmer ofte å låse veranda dør.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Jo Ø
Anmeldt 15. januar 2017

Tilbrakte 13 netter på dette hotellet, veldig god service og flotte rom, fin plassering i nærheten av det meste, ble dessverre mat forgiftet etter et restaurantbesøk og måtte ha legehjelp, kontaktet resepsjonen og en halv time senere var lege og sykepleier på plass og startet behandling, med jevnlig oppfølging, vil spesielt takke Add som virkelig tok vare på meg de dagene jeg var syk, dette var noe jeg satt virkelig pris på.
Alt i alt vil jeg si at service fra personalet på hotellet var helt enestående og jeg kommer gjerne tilbake ved en senere anledning

Romtips: Jeg ble oppgradert til rom i øverste der man ikke hører støy fra gaten vil nok velge det igjen
Dato for oppholdet: desember 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, kjell662017
Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Vi var heldig og fikk et av de nyere rommene på hotellet, som var kjempe fint! Rommet ble rengjort hver dag, og det var ellers bra standard på hotellet. Bassenget i 6. etg var helt ekstremt fin, og drinken de serverer er fantastisk. Vil definitivt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 965idam