AnmelderH
Fullt refunderbart
  • travelup.com
28.9 km fra Aonang Orchid Resort
Svømmebasseng
Phi Phi the Beach Resort is a dream location for any visitor looking for either an eventful or relaxing holiday. Situated on the quiet Long Beach, which overlooks the stunning Maya bay island, our hillside villa views are unbeatable.
kr 844
30.7 km fra Aonang Orchid Resort
Ved stranden
Se flere hoteller i Ao Nang
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet i Januar 2018. (vi har vært her en gang tidligere, også den gang hadde vi pool villa) Pris & kvalitet henger ikke sammen. Det virker ikke som det har vært holdt ved like/ renovert siden sist, og man ser at det ikke er helt rent, litt ekkelt😓 Deler av gulvet inne var nesten litt skummelt å gå på, det kjentes som om det skulle gi etter. Frokosten har lite utvalg og litt kjedelig. Hadde vi giddet å bruke tid på å lete litt til hadde vi nok gått for et annet hotell, man følte seg mere i veien enn velkommen desverre.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, mbasma
Anmeldt 28. november 2016 via mobile enheter

Flott bungalow med stort bad, herlig seng og bra interiør! Trapp fra balkongen og ned i bassenget, dette er genialt i så varmt land. Anbefales å betale noe ekstra for dette!
Romvask daglig. Hjelpsomme i resepsjon. Nærme sentrum og stranda, men ingen støy på hotellområdet. Frokosten har noe dårlig utvalg, men helt greit.
Veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, ChrisogKris
Anmeldt 22. februar 2014

Var her 11 netter i februar 2014.
Resorten har en veldig fin beliggenhet, samtidig som det er stilt og rolig på selve hotellområdet.

Vi hadde poolvilla med direkte bassengtilgang fra veranda.
Dette angret vi ikke på.

Rommet var helt greit til et 4 * hotell.
Frokosten var litt kjedelig med lite utvalg.

Rommene kunne vært litt mere rene etter roomcleaningen, dette trekker ned......
Ansatte var stort sett imøtekommende.

En del skandinaver var på dette hotellet.
Alt i alt et helt greit opphold, kommer kanskje tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, Geir T
Anmeldt 5. desember 2012

Veldig sentralt. De ansatte gjorde sitt for at ferien ble perfekt. Dette er 3. gang vi er i AoNang, og kanskje det beste hotellet vi har bodd på så langt.
Rommet var stort og luftig, Air-condition virket, det har vi ikke så god erfaring med fra før. Ingenting å utsette på renholdet.
Vi spiste kun frokosten her på hotellet, kanskje ikke det største utvalget, men dekket mer enn nok av vårt behov.

Dato for oppholdet: desember 2012
2  Takk, Siw H
Anmeldt 7. februar 2012

Vi bodde her bare to netter. Sentral beliggenhet med kort avstand til alt. Veldig sentralt.. Veldig hyggelig betjening som strekker seg langt for at du skal trives. Alt er også rent og pent. Slitent, men det er jo alt her i Ao Nang. Godt forsøk på å løfte seg opp et par stjerner. Flotte rom, sikkert vært interiørarkitekter med i planleggningen, men likevel lever det ikke helt opp til stjernene. Alt i alt ikke noe å klage på, men man kan lett få andre alternativer til en lavere pris som vil byt på mer. Ville bodd her igjen.

Dato for oppholdet: februar 2012
Takk, PaulJoh_Oslo