Tur med 4 øyer med tradisjonelle longhalebåt fra Krabi

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve PhraNang Cave Beach på
Anmeldt 3. september 2018

En tar "longtail" båt fra stranden i Ao Nang ut til øyene. Prah Nang er en av flere flotte øyer rett utenfor kysten. Det spesielle med PhraNang Cave Beach er en grotte på øyen som er full av fallos symboler. Her kommer "de innfødte" og ber om fruktbarhet og tenner lys og røkelse.
Like i nærheten av grotten er det en bratt og relativt høy fjellvegg der en klatresele lære interesserte fjellklatring.
Er en i o Nang er det er "must" å ta noen turer ut til de fantastisk flotte øyene.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, JBE_13
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Du må innom sånn er det bare. Ser du bort fra at du ikke er alene kan du forestille deg real sydhavs idyll.
Gøy for barna, det oppleves noe spennende med «huler» og noe annet enn en vanlig strand.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 579hildeg
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Et veldig bra sted for soling og bading. Det er også kjempegod mat der ute. 10 min med thaibåt. 200bath tur retur. Må absolutt prøves. Ta med solkrem.

Dato for opplevelse: februar 2018
3  Takk, SteinMagneB
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig strand. Kort vei fra Ao Nang beach. 10-15min med longtail boat. 100bath pr. Person en vei. Får kjøpt billett til begge veier samtidig. Bare å hoppe på en båt hjem. Veldig folksomt, lønner seg å være der tidlig. Kan gå fra railey beach og rundt øya til phranag. Må oppleves. Aper og grotter rundt på øya.

Dato for opplevelse: januar 2018
2  Takk, Barbro b
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Vi tok long tail båt ut til PhraNang tidlig en morgen, her er det faktisk nesten like hvit sand som bildene antyder mye folk men allikevel en deilig avveksling fra møkkete/grumsete vann inne på Ao Nang stranda, vi badet å snorklet litt men også her som ellers hvor vi har vert er det for mye partikler i vannet til å kunne se stort!
Så vi måtte legge bort ønsket om dykking å snorkling å nyte badevannet istedenfor!
Dette ble for meg en av de fineste dagene med sol sand og nydelig vann! Vi hadde tatt med oss kald drikke men det ligger masse båter som selger mat og drikke der så det var ikke noe problem, det var bare ett toalett som var offentlig å det koster 10 Bath å ligger helt borte ved The princess Cave, husk å ta med papir inn i avlukket det ligger ved inngangen! The Princess cave er jo en attraksjon i seg selv, men klippene er like fascinerende synes nå jeg, vi gikk så den fine helle belagte veien over øya til Railay beach

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 923anitaf