“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Restauran Jeanette's

Restauran Jeanette's
Vurdert som nr. 475 av 558 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Fransk, Svensk, Thai
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi ble stoppet på gaten av en hyggelig mann. Han var høflig og IKKE pågående! Vi opplevde servitøren som positiv og forstod engelsk godt nok. Meget god mat og god stemning i lokalet. Stedet var relativt fullt, men vi måtte ikke vente lenge på maten. «Innkasteren» støtte vi på flere kvelder og var alltid like høflig. Vi kommer til å gå dit igjen i løpet av denne ferien.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, oeista

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Bestilte en mango daiquiri som var laget av mangojuice og vann. Gidder ikke gå dit igjen. Smakte ikke godt

Dato for besøk: april 2017
Takk, JulieVines85
satyapalrajpoot75, Manager på Restauran Jeanette's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2017

We all are apologies about your experiences but how you can get strong cocktail on 90B
Actuall price that have 165 but that time you was saying about happy our drink so how is possible to great drink on 90b we have price of products according to the products. Thank you.

Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

Gjennomsnittlig mat og uoppmerksomme servitører. Jeg skjønner at det kanskje kan være vanskelig å gjøre noe med her nede, men det var masse maur på bordet vårt. Ikke så veldig appetittlig.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Hanstrr
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Vi var innom her i går for å spise ett raskt og godt måltid. Vi bestille alle ulike ting, og jeg bestilte Satai kyllingspyd med peanøtt saus. Dette er det verste jeg noen gang har smakt! Kyllingen virket fordervet. Den må ha vært fryst lenge og deretter tint opp i Micro eller lignende. Kyllingen var misfarget med brune flekker og smuldret opp jeg jeg forsøkte å ta den av spydet. Jeg smakte på kyllingen og den var helt hard og gikk i oppløsning i munn. Den gav en fæl ettersmak og jeg ble redd for å bli dårlig av maten. De andre rettene som ble servert var også lavmål. Vi reiste fra restauranten uten at jeg hadde rørt noe av maten min. Jeg gav beskjed til kelneren om at maten var dårlig og uspiselig, og det eneste han gjorde var å smile og si OK.. helt forferdelig opplevelse! På første siden av menyen skriver de om hvor høyt de setter gode råvarer og hvor mye de fokuserer på fantastisk mat. Dette er alt en stor løgn, så er dere i nærheten av denne restauranten burde dere snu, løpe av sted og ikke se dere tilbake! Så mange andre perler i byen som man kan besøke!!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 180ingerlisek
Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Kom innom fordi det var happy hour. Ble vist til et bord og etter 10 minutter spurte vi om å få bestille. Servitøren sa "just a moment" og 10 minutter senere hadde vi fortsatt ikke fått noe hjelp. Vi valgte derfor og forlate restauranten.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, NinaAas

Reisende som så på Restauran Jeanette's, så også på

Har du vært i Restauran Jeanette's? Del dine erfaringer!