Anmeldt 21. mars 2014

Vi bodde på dette hotellet i 4 netter og trivdes godt. Hotellet ligger et stykke fra Ao Nang centrum, men gratis "buss" kjørte fra hotellet hver hele time frem til klokken 9 på kvelden, så var ikke noe problem å komme seg dit. Rommene på hotellet var veldig renslige og fine, og bassengområdet veldig fint, med god plass. Hyggelig betjening, men noe dårlig engelsk som enkelte ganger var utfordrende.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, rubbz01
Vipada, General Manager på Aonang Phu Petra Resort, Krabi Thailand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2014

Kjære våre kjære gjester:

Takk så mye for å elske vårt hotell. Dersom eventuelle ulemper du møtte under oppholdet hos oss, er vi lei, og vi lover å fortsette å levere den aller beste til våre kjære gjester som de fortjener.

Vennligst gå tilbake når du kommer på besøk Krabi.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 11. november 2013

Vi reiste med et barn på 8 mnd. Og syntes dette stedet var fantastisk.
Stille og fredfylt, med et personal som vår 100% oppmerksom.
Maten på hotellet var også veldig god, men ikke så mye forskjellig i menyen.

Dato for oppholdet: desember 2012
2  Takk, Thorger
Anmeldt 25. januar 2013

Min mann og jeg bodde 1 uke etter 4 ukers rundtur i østen, på dette fredfulle, deilige lille villa-hotell. Det ligger 2-3 minutter fra Aonang sentrum, et yrende turistliv, butikker, restauranter og alt som hører til. vi storkoste oss denne uken, servicen all over var utsøkt, engelsken er ikke alltid så lett, men vi hadde INGEN prblemer med å gjøre oss forstått. Smil, service, imøtekommenhet, rene og deilige rom, med alt rent skiftet på senger og bad HVER DAG!!!! flott basseng, så rent og ryddig overalt, deilig hage, ok litt kloakklukt av og til, det hører vel østen/syden litt til? DEt kan vi leve med, i hvert flall Knut og Lise. Takk for oss, strålende!!!

Romtips: Gjerne litt oppe ved bassenget, litt mørkere nede mot nabotomten, men helt ok!!! Flotte bad, rent!!!!
Dato for oppholdet: januar 2013
2  Takk, LiseVollen
Anmeldt 7. januar 2013

Hotellet har fine rom, men knallharde senger. Prøvde desperat å få gjort noe med dette, men det skjedde ingenting. Personalet i resepsjonen bortsett fra en mann var fullstendig ubrukelige. Kelnerne smilte, men snakket ikke engelsk bortsett fra en. De så heller ikke ut til at de forstod hvilken funksjon de hadde. Ikke noe fristende å være på hotellet om kvelden, da det var veldig stille. Hotellet manglet personlighet. Vil aldri bo her igjen og heller ikke anbefale det.

Dato for oppholdet: desember 2012
Takk, Monika G
Vipada, General Manager på Aonang Phu Petra Resort, Krabi Thailand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2013

Kjære våre verdifulle gjester:

Din melding litt sjokkert oss. Siden vi følte lykke mens du var med oss. Du smilte og så ut til å være veldig glad spesielt i gallamiddag kveld. I løpet av tiden du kom var våre høysesonger, og vi var fulltegnet. Vi hadde mer enn 70 pax å ta vare på. Det var vår skyld uansett ikke spør deg direkte av tilfredshet på vår tjeneste levering slik som vi kan fikse det raskt.

For en seng seighet, vi normalt gi deg mer dyne å sette den over på sengen hvis du ber om eller på annen måte våre ansatte vil tilby. Det er vi kan fikse det for deg. Vi må si at en følelse av sengen seighet eller mykhet avhenger enkeltes preferanser. Noen gi en tilbakemelding om at vår seng er perfekt, og de sove godt. I ditt tilfelle, er vi så beklager hvis vår beste innsats ikke svare dine behov. Vi vil definitivt bringe det inn i vårt team diskusjon av hva andre valg vi kan behandle i denne saken for våre vakre gjester.

Vi aksepterer at det er behov for noen ansatte flere treninger på engelsk kommunikasjon, men vi er sikker på at de har både service sinn og service effektivitet ... og de er ivrige etter å hjelpe på alle måter de kan. De vet hva de skal gjøre hvis de ikke forstår veldig godt hva du ønsker. Vår feil, men ikke gjør det til en rask forståelse lage en kommunikasjon og service litt forsinkelse og ikke fort som forventet.

Vi trenger din forståelse av at vi er små luksuriøse boutique resort og stress på den naturlige og fred. Det er vår sterke personlighet. Vi har en selger punkt at vi er så klart fra begynnelsen. Noen av våre kjære gjester ønsker oss for å slå av musikken for å høre en stemme av natur og små dyr. Vi kan ikke gjøre det fordi det er for stille, og vi ønsker å sette det mer på romantisk forstand. Vi stress på sikkerhet, personvern ro, men ikke for lavt. 90% av våre gjester er familie, honeymooner og pensjonert. Bare for å fortelle deg oppmerksom på at hver har en annen preferanse. Vi som, en hardt arbeidende folk, prøve vårt beste, men det er egentlig ikke garantere at alle gjestene vil tilfredsstille med det samme settet med vår standard. På grunn av deres forskjellige forventninger. Selv du kommer som en stor familie, har du en annen forventning i forhold til andre familier.

Sist men ikke minst, må vi si takk. Fortell oss at selv gjester smil og latter, er det ikke garantere for deres fullt tilfredshet. Vi må være mer observante og være mer proaktive for å spørre våre gjesters forespørsel eller krav. Vi lover å forbedre og holde det opp til å forbli i ett skritt lenger enn som alltid.

Vår dypeste unnskyldning at vår innsats ikke nå forventning. Vi håper du vil være snill nok til å gi en ny sjanse til å tjene deg igjen.

Din type forstå i noen bestemt sak er vår høyeste takknemlighet.

Takk og vennlig hilsen,

Anmeldt 3. juli 2012

Vi har vært her flere ganger, både alene og med barna. Kjempe service og høy standard. Maten på hotellet er bedre enn i byen og de lager private arrangement og happening hvis man ønsker det! Personale er imøtekommende og ingenting er problem. Hotellet ligger 5 min fra sentrum og de kjører deg gratis ned hver time. Perfekt for en rolig og behagelig ferie, unger kan springe fritt! Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2012
1  Takk, Bratli