“Ypperlig restaurant. Må bare oppleves.”
Anmeldelse av Aning Restaurant

Aning Restaurant
Vurdert som nr. 82 av 558 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Europeisk, Pizza, Thai, Australsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. januar 2019

Vi var to vennepar som bodde på Ao Nang Beach Resort. Vi spiste de fleste måltidene på Aning Restaurant. Maten var både god og billig. Betjeningen var bare hyggelige og gjorde det de kunne for at vi skulle trives. Om kvelden var det levende musikk med Estie og Ricardo. De holdt liv til langt på kveld. Det ene venneparet er også blitt venner med dem på Facebook. Vi har tenkt å ta en tur til Ao Nang også i år, og da blir Aning Restaurant et naturlig spisested for oss. Aning Restaurant er best i byen!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Thailandfarer

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

God mat, kjekke servitører, og ikke minst FANTASTISK band Estie og Ricardo vi har vært der utallige ganger og kommer helt sikkert igjen

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, annesivs
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Bodde på Ao Nang beach resort, så det var naturlig å bruke Aning både til lunch og middag noen ganger. Spesielt bra og billig på thai mat. Meget søt, vennlig og hyggelig personale. Levende musikk ( med mye playback ) de fleste kvelder. En av de bedre og koselige restauranter vi besøkte i løpet av de to ukene vi var i Ao Nang. Anbefaler Thai startes.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, KarstenAa
Anmeldt 7. februar 2017 via mobile enheter

Restauranten ligger godt synlig i handlestrøket, og de fleste bord er opptatt når det er tid for mat. Vi lurte derfor om maten var like god som besøket tilsier, eller er det beliggenheten? Vi fikk bord og ble tatt i mot på en god måte. Serveringen var grei, og vi ventet ikke så lenge på mate. Vi spiste Thai-mat, og den var godt tilberedt og god på smak. V i var fornøyd med besøket.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, alfjohann
Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Jeg hadde hvitløksbrød og chicken satay. Hvitløksbrødene var gode, men kyllingen for mye stekt. Min venninne hadde pizza. Den hadde god smak, men det var ikke så mye bunn på den. Fint med livemusikk og bra service!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, NinaAas

Har du vært i Aning Restaurant? Del dine erfaringer!