Bamboo Island, Maya Beach og Phi Phi Islands One Day Tour fra Krabi

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bamboo Island på
Anmeldt 11. januar 2018

Nydelig stor, hvit sandstrand med turkisblått hav rundt. Rent og pent. Usikker på om det var noen andre fasiliteter der da vi kom som første båt ved soloppgang.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Laila I
Anmeldt 12. desember 2017

Helt fantastisk øy! Standen er kritthvit og fantastisk, mange korallrev utenfor og et fantastisk dyreliv i vannet! Anbefales absolutt en dagstur hit, vi var der to ganger under samme ferie.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Tonje L
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk!! En paradis øy!! Besøkte øya i juni 2011 med familien. Liten øy med nydelig strand og palmer.var innom en snar visitt med planlagt tur til forskjellige øyer.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, susi20
Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

En av verdens perler av strender. Vi tok første gangen en arrangert tur der vi fikk oppleve maya bay og noen av de andre plassene. Men det som falt i smak var bamboo Island med sin fine strand og det reneste sjøen jeg har sett på hele min reise i Asia. Anbefaler alle hvis dere er flere enn tre til å leie en longtail boat da dette er koseligere og dere kan være opptil 6 timer på bamboo Island. Men det kommer helt Ann på hvor mye dere vil bruke.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Siv B
Anmeldt 13. april 2015

Vi trodde dette var en øde og idyllisk øy ute i havet og planla å sove i telt og brenne bål.
Da vi nærmet oss stranden var den selvfølgelig overfylt av kinesere og andre reisende. Det var bare å snu. Sikkert ok for en dagstur. Men kostet skjorta å reise med privat båt ut der.

Dato for opplevelse: mars 2015
Takk, osteenryland