Ulike måter å oppleve Bamboo Island på
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Denne perlen er virkelig verdt et besøk. Vakker kritthvite strender og turkis blått hav. Jeg forelsket meg totalt i dette stede. Anbefaler å ta med mat og drikke når dere reiser dit da kiosken ikke alltid er åpen. Man må bruke long tein båt eller motorbåt for å komme ut dit. Prisen på båt er lav.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 534monah
Anmeldt 12. november 2018

Med en strand og sand som oppleves som å gå i mel. Fantastisk sjøgrønt hav som innbyr til bading. Nå er turene hit regulert og tiden på land blir for kort for meg. Skulle gjerne bodd her, men muligheten for dette er ikke tilstede. Men her er min drømmeplass når jeg er i Thailand, tross mye turister. Går helt bra det. Vært her 3 ganger og skal tilbake igjen.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, jorilln
Anmeldt 11. januar 2018

Nydelig stor, hvit sandstrand med turkisblått hav rundt. Rent og pent. Usikker på om det var noen andre fasiliteter der da vi kom som første båt ved soloppgang.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Laila I
Anmeldt 12. desember 2017

Helt fantastisk øy! Standen er kritthvit og fantastisk, mange korallrev utenfor og et fantastisk dyreliv i vannet! Anbefales absolutt en dagstur hit, vi var der to ganger under samme ferie.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Tonje L
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk!! En paradis øy!! Besøkte øya i juni 2011 med familien. Liten øy med nydelig strand og palmer.var innom en snar visitt med planlagt tur til forskjellige øyer.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, susi20