“Ikke spis her”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Vi var innom for dessert og øl. Flere fikk ikke det de bestilte, maten var åpenbart ikke laget der og det var generelt ikke spesielt hyggelig der. Finnes flere finere steder å spise.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, therese12345

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Her her service på topp. Om du kommer som eneste gjest eller som ett bord i en full restaurant er betjeningen raskt på plass. De rett og slett løper rundt.

Her sitter du fint plassert på taket med utsikt til stranden på dagtid.
På kvelden får du den deilige følelsen av å være i sydlige strøk, hvor du kjenner på yrende liv!

Vi spiste her flere ganger både på dag og kveld. Hovedgrunnen var pizza spisende barn som rett og slett elsket den de laget her.
Maten var jevnt over veldig bra, bredt utvalg til en hyggelig pris!

Ligger sentralt ved vannkanten

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 579hildeg
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Maten var heller dårlig. Kjøttet var kjempe tørt, som en skosåle. Sjømattalerken:blåskjellene kunne ikke spises. Fisken over stekt. Hyggelig servitører det var det som var positivt.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 353elins
Anmeldt 30. november 2017

Spiste der to ganger og veldig bra mat. Vil anbefale red curry duck, som jeg likte svært godt med litt ekstra krydder. Greie priser og svært hyggelig betjening. Rent og pent på taket med utsikt mot stranden og hovedgaten

Dato for besøk: november 2017
Takk, ronnyn415
Anmeldt 3. mars 2017 via mobile enheter

Dårlig mat, men hyggelig betjening. Seigt kjøtt, små porsjoner, den minste på 4 år måtte vent på spagettien (som er det kjappeste å tilbederede av det vi bestilte).

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Boksnes

Reisende som så på Jeseao Restaurant and Pizzeria, så også på

Har du vært i Jeseao Restaurant and Pizzeria? Del dine erfaringer!