“Veldig god mat til hyggelig pris!”

La Luna Italian Restaurant
Vurdert som nr. 112 av 558 Restauranter i Ao Nang
God for: Store grupper, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

13 stk på tur elsket maten her. Passe stor meny, gode råvarer, rask og hyggelig service. Vi spiste her hele tre kvelder!

Takk, Quest59649201750

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Ekte italiensk pizza mes cripsy botn og mykje smak. Veldig god på thaimat! God Prosecco!!! Hyggeleg betjening og god stemning.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 440ingerv
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Får vi lyst på pizza i løpet av oppholdet, så går vi gjerne her igjen. Interiøret var svært enkel, men maten var over all forventning. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 353elins
Anmeldt 20. mars 2017 via mobile enheter

Har spist både middag og lunsj her. Begynte med at vi hadde lyst på pizza og endte opp her. God pizza, rikelig med mat. De hadde så mye som så godt ut så vi dro tilbake for å spise lunsj. Veldig god mat! Hyggelig og rolig atmosfære.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Hanstrr
Anmeldt 10. februar 2017 via mobile enheter

Vi var her og spiste med 2 brødre og koner. Det var hyggelig betjening. Variert meny. Men må si at pizza 3 av oss bestilte får vi bedre hjemme i Norge. Så det var litt skuffende. Men det ble jo likevel en hyggelig kveld.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, magnarfo

Reisende som så på La Luna Italian Restaurant, så også på

Har du vært i La Luna Italian Restaurant? Del dine erfaringer!