“Skuffet”

Kjøkken: Sjømat, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

A-One skuffet oss virkelig, det ser veldig koselig ut fra gaten, fin belysning og gode stoler. Men, fy flate for en elendig service, kelnerene gikk på autopilot og unngikk gjestene så godt de kunne, i alle fall 5 forskjellige gjester måtte gå og hente betjeningen for å få bestilt eller få det de hadde bestilt. Og maten var langt under hva som kan forventes til en sånn restaurant. Forholdsvis dyr. Ikke anbefalt fra oss.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Rune S

Anmeldt 3. februar 2017 via mobile enheter

Her brukte vi å spise flere gang i fjord og har sllerede hvert der flere ganger i år. Spist fisk men thai maten er også god
Hyggelig betjening. Kan være mygg. Bruk mygg sprai særlig hvis dere sitter på gresset

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 974adah
Anmeldt 14. juli 2016

Denne plassen likte vi veldig godt , vi var nok her ca 5 ganger. Kjempegod Masaman. Proff presentasjon av mat , ansatte som var blide og som ønsket oss det beste :) anbefales .

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Glenn L
Anmeldt 25. april 2016 via mobile enheter

Restauranten er koselig og prisene gode. Thai-maten er absolutt velsmakende. Har spist der ved flere anledninger og servicen har vært god samtlige ganger

Dato for besøk: april 2016
Takk, trineo526
Anmeldt 23. mars 2015

A. One er ett av flere hyggelige spisesteder langs Nopharathara. Maten var god, servicen likeså og prisene behagelige. Vi spiste kun tradisjonelle retter og disse holdt høy klasse. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2014
Takk, Wiktor H

Reisende som så på A-One Restaurant, så også på

Har du vært i A-One Restaurant? Del dine erfaringer!