Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine
Vurdert som nr. 43 av 558 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Europeisk, Tysk, Steakhouse, Thai
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019

Veldig god mat på dette stedet. Potetsalaten i salatdisken var helt fantastisk. Spiste mixed grill og den var kjempebra.

Takk, aslnylan
Juergen1964, Inhaber på Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hello aslnylan

Thank you very much for your kind feedback.

Note to customers:
We changed our opening time:
Daily open from 9 am till 11 pm
It will take a few days until the changes are made in our TA listing.

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og et sted man absolutt bør spise spesielt om man er glad i biff! Perfekt! En eier som hadde oversikt og var koselig attpåtil:-)

Takk, Ann Kristin M
Juergen1964, Inhaber på Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hello Familiepaatur

Thank you very much for your visit and your lovely feedback.

Enjoy your holiday.

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Er du i Ao Nang er dette virkelig vert et besøk eller 2.For det første så slipper du masete innkastere hvis du går å kikker på menyen.Noe man virkelig setter pris på for ellers her nede er innkasterne slitsomme. Og salatbaren var et virkelig stort pluss.Eieren der var veldig hyggelig og fortalte at alt var vasket i rent vann og ordentlig nedkjølt.Og sist men ikke minst,hvis du begynner å bli litt lei Thaimat er dette stedet virkelig verdt et besøk.Jeg spiste perfekt stekt and i appelsinsaus,og min mann som ikke er fan av Thaimat fant endelig sin mixed grill med biff,svin og kylling som var mørt og godt pluss at det var ei nydelig tysk pølse.Betjeningen var også veldig hyggelig.De hadde forresten mye spennende øl der også.Jeg prøvde en Belgisk Kwak noe som kan anbefales.Prisene på dette stedet er heller ikke avskrekkende.Har vært her ei uke nå og har 1 uke igjen,men skal deffinitivt tilbake for å prøve snitzelen her også.Det så kjempegodt ut.Terningkast 6 fra meg og min mann.Norskt ektepar i 50 åra

1  Takk, Anne D
Juergen1964, Inhaber på Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Dear Anne and husband

Thank you very much for your visit last night and for your kind feedback. Nice conversation we had as well.
Hope to welcome you again in the next days.
Enjoy your beach day.

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

De ansatte var imøtekommende og serviceinnstilte. De har salatbar med litt forskjellig til forrett. Mannen som jobbet der så at vi ikke gikk for å ta, så han forsikret oss om at det som var der var vasket godt og at det var trygt å spise. De hadde en veldig god potetsalat med bacon.
Hovedrettene vi valgte falt også i smak.
Vi har ikke blitt syke og kommer til å spise der igjen

Takk, 620anjaw
Juergen1964, Inhaber på Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Hello 620anjaw

Thank you a lot for your visits and the kind comment.
We hope you had a pleasant holiday here in Ao Nang.

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Bra sted med veldig god mat. Hyggelige ansatte og fine og rene lokaler. Hadde en biff på 300 g og den var helt nydelig. Anbefales!

Takk, 219fredrickl

Hello 219frerickl

Thank you very for choosing us and for your great feedback.
We hope you had a wonderful stay in Ao Nang.

Reisende som så på Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine, så også på

Har du vært i Diver's Inn Steakhouse and International Cuisine? Del dine erfaringer!