“Trygg spiseplass”

Vurdert som nr. 457 av 561 Restauranter i Ao Nang
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza og thaimat. Smart system for å få tak i servitør. Hyggelig atmosfære og greie priser.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tuvaneski

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Var å spiste pizza og thai food alt var bra ok servise bra lokal ok toaletter dei hadde eit ok bestillingssystem som funker ok og ok priser

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 30knutk
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Familie på 4 med to barn. Og når barna er fornøyd under måltidet ja da er alle fornøyd med maten.
Nei det er ikke noe Luxus mat, men de har godt utvalg og du finner noe alle liker pluss litt til.
Pizza var topp sier begge barna.
Servicen er helt grei, vi spiste her flere ganger og de kom når de skulle og maten kom innen rimelig tid.
Prisene er greie. Stort sett for oss fire lå det på rundt 1600 bath.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 579hildeg
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Svært lite observante dei som jobbar her. Ikkje eit smil å oppdrive. Rett og slett innmari dårlig service og vi følte oss lite velkomne! Vi spiste berre forrettar og det var ingenting å skryte av. Dårleg satay, middels vårrullar og Ok friterte reker. Eine sausen vart servert full av kravlende maur - så lite følger dei med her på huset.

Ikkje å anbefale! Vi kjem ikkje igjen hit i alle fall.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, veronicae132
Anmeldt 3. januar 2018

Vi besøkte denne restauranten flere ganger, god mat og hyggelig betjening! Fin og lett tilgjengelig beliggenhet.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Else N

Har du vært i Tanta's? Del dine erfaringer!