Mona H
2,0 av 5 boblerAnmeldt 5. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Teerasak K, Executive Assistant ManagerDeevana Plaza Krabi Aonang, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. des. 2018
Sawasdee Krab Khun 534monah,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Deevana Plaza Krabi. I am sorry that your experience did not meet your expectations about the cleanliness & others; please allow me to express my sincerest apologies.

Anyhow, your suggestion regarding pool bar's & shuttle timing will be consider and discuss with our team accordingly; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Yours sincerely,
    kr 2 233
    kr 2 336
31.6 km fra Deevana Plaza Krabi Aonang
Ved stranden
Phi Phi the Beach Resort is a dream location for any visitor looking for either an eventful or relaxing holiday. Situated on the quiet Long Beach, which overlooks the stunning Maya bay island, our hillside villa views are unbeatable.
kr 891
35.0 km fra Deevana Plaza Krabi Aonang
Restaurant
Se flere hoteller i Ao Nang
Anmeldt 30. januar 2017

Vi ankom hotellet rett etter et kraftig regnskyll så det var veldig fuktig på rommet. Det luktet muggel og vi følte nesten at det var tungt å puste.

Fikk rom i 2.etg. Vis a vis spisesalen. I samme etg. gikk en gangbro fra vår bygning til hovedbygningen. Mye trafikk og veldig utrivelig når du satt på verandaen.
Mye støy fra sposesalen som har stor takhøyde, fliser og trestoler. Når husene samtidig er vendt mot hverandre skaper dette mye støy.

Vi svarte på noen spørsmål ang. Hvor fornøyd vi var ved innsjekking, men fikk ikke svar før kvelden før vi skulle dra, etter 4 døgn. Da fikk vi tilbud om å flytte som, men vi syns det tilbudet kom i seneste laget.
God seng, men den ene puten vi fikk hver var veldig hard.
Dusjen var det mest positive ved hotellet.Stor regndusj med rikelig med varmtvann.

Størrelsen, takhøyden, flisgulvene og trestolene gjorde frokostene til et mareritt. Så mye støy at det var bare å få i seg litt mat og avslutte. Masse folk, mye trengsel. Overivrige kinesere som brøytet seg frem med overfylte tallerkener.

Hyggelig personale i resepsjonen, gode engelskkunnskaper. De ordnet med bil for oss tilbake til Phuket.

Plasseringen i byen var OK dersom en liker å bruke føttene litt.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Aneliblom
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2017

Kjære Khun Aneliblom,

Takk for at du tok deg tid til å fortelle oss om din opplevelse på Deevana Plaza Krabi. Jeg beklager at din erfaring ikke oppfyller dine forventninger om rommet ditt og andre som du har nevnt; du tillate meg å uttrykke min sinceunnskyldninger .

På Deevana, ønsker vi å gi en overlegen service opplevelse for hver kunde; derfor din tilbakemelding er svært viktig for oss. Du kan være trygg på at vi tar de nødvendige tiltak for å løse problemet og hindre fremtidig forekomst.

Vi setter pris på å dele dine bekymringer, og det er vårt håp at du vil gi oss muligheten til å yte bedre service i nær fremtid.

Anmeldt 31. mars 2016 via mobile enheter

Hadde mitt første møte med Thailand på dette hotellet i Ao Nang før turen vår går videre. Hotellet kan jeg så absolutt anbefale. Store behagelige rom. Spotless rengjøring og et smilende og behagelig personale gjorde oppholdet her fantastisk avslappende. Hotellet ligger fredelig til i en blindgate med mange butikker og restauranter i umiddelbar nærhet. Ei heller langt å gå for og komme til Ao Nang stranden hvor båtene går ut til alle øyene og strendene rundt. Frokosten hadde også et godt utvalg for en hver smak.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, 678elinh
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. april 2016

Kjære Khun Elin H,
Vi setter stor pris på dine kommentarer angående ditt opphold på Deevana Plaza Krabi. Det er alltid en glede å få positive tilbakemeldinger.
Jeg vil dele dine kommentarer med vårt team. Jeg er sikker på at denne tilbakemeldingen vil tjene som en oppmuntring til alle våre ansatte som vi streber etter å kontinuerlig forbedre kvaliteten på våre tjenester.
Takk igjen for å dele din erfaring, og vi håper ditt neste besøk vil være så hyggelig som den forrige.
Executive Assistant Manager-

Anmeldt 20. mars 2016 via mobile enheter

Kom til dette hotellet rett etter at vi hadde vært på den lange flyturen fra Norge. Er jo veldig varmt rundt påske, så dette var et genialt sted for å akklimatisere seg og komme i feriemodus. Langt og avkjølende basseng. Grønt uteområde, og veldig reint hotell. God og rimelig mat, og ekstremt hyggelig ansatte. Anbefales veldig for noen dager, om du ikke har behov for å være så nært stranda.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, IdaSpjelkavik
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2016

Kjære Khun Ida Spjelkavik,

Anmeldt 18. januar 2016

Vi har hatt en fin fin ferie. Borsett fra noen Apekatter . Vi så dem 2 ganger Trygt og godt hotell. kan anbefales for alle. Maten og omgivelsene var helt topp Deevana Place er veldig trygt å være på. Tommel opp tipp topp. <3 <3 <3

Dato for oppholdet: desember 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Harriet A
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2016

Kjære Khun Harriet 12345576,
Vi setter stor pris på dine kommentarer angående ditt opphold på Deevana Plaza Krabi. Det er alltid en glede å få positive tilbakemeldinger, også en annen anbefaling.
Takk igjen for å dele dine erfaringer, og vi håper ditt neste besøk vil være så hyggelig som den forrige.

Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

Hotellet har svart til forventningene i de ti nettene vi har vært her. Ikke noe trafikkstøy, da stedet ligger i en blindgate. Kort vei til stranda og til muligheter for øybesøk. Mange restauranter i nærheten.

Relativt nytt sted med fin atmosfære, rene og pene rom. Godt utstyrte rom med badehåndklær og kurv til strandbesøk, lite kjøleskap og vannkoker. Meget hyggelig betjening. Frokosten er virkelig god, og du kan også få gode måltider forøvrig.

Swimmingpoolen var skuffende. Den var lang og smal, og grunn. For oss som har rom rett ut, ble det også mye støy fra de som brukte den.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, 640vidarg
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2015

Kjære Khun Vidar G,

Vi setter stor pris på dine kommentarer angående ditt opphold på Deevana Plaza Krabi. Det er alltid en glede å motta positive & negartive tilbakemeldinger om bassengene som vi beklager å høre dette.