Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Flott sted med hyggelige ansatte. Reiste alene denne gangen, men kommer gjerne tilbake med familien. Bra restaurant med utmerket frokost buffet. Spa og gym er også bra. En liten rusletur til standa, og mange bra restauranter i nærheten. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, Frode A
Anmeldt 13. februar 2016

Bodde på dette hotellet i en uke i januar 2016 sammen med min mann og vår datter på 5 år. Fint hotell med rolig beliggenhet. Rommet var helt greit , men ble litt trangt da det var satt inn ekstraseng til vår datter. Bassengområdet er ikke så veldig stort, og det er bare noen få solsenger som har sol hele dagen. Resten av solsengene blir liggende i skyggen. Men solsengene var gode med tykk madrass. Frokostbuffeten var innholdsrik med god og variert mat. De hadde også et betjent lekerom for barn. Veldig bra!

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Unni H
Anmeldt 11. januar 2016 via mobile enheter

Dette hotellet innfrir forventningene. Fra vi kom inn døra til vi dro.
Vi ble varmt tatt imot ved ankomst.
Flotte store rom med en diger seng. Vi reiste med et barn på 5, så han lå sammen med oss. Da slipper du betale ekstra.
Renhold på rommet er ok. Kunne nok vært bedre, spesielt på badet. Men det er absolutt godkjent.
Bassengområdet er ypperlig for familier. Sklien var en fulltreffer hos oss. Vi hadde aldri noe problem med å få solseng, og servicen i "pool baren" er kjempegod.
Frokosten var og veldig bra. Vi spiste for det meste lunsj og middag på restaurantene rundt. Men de har veldig mye god mat også på hotellet, med forskjellige buffeter. Det er flere av de i nærheten, eller en kort gåtur unna.

Stranden var ok, men vil du nyte dagen på en flott strand, ta en Long-Tail båt til Railay. 600 bath t/r og verdt pengene.

Anbefales på det sterkeste. Fantastisk service og herlige mennesker som jobber der.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Toriref
Anmeldt 25. mars 2015 via mobile enheter

Vi er et par som bodde på hotellet i 2 uker fra 9 mars 2015.hadde forhåndsbestilt en uke , men trivdes så bra at vi bestemte oss for å bli der en uke til. Hadde tenkt oss pool acces, men de var opptatt,så vi fikk et rom med pool view i andre etasje rom 3208.den siste uka fikk vi pool access rom 3106 , og det var jo deilig å
Kunne gå direkte i poolen,ta 3 svømmetak og havne i baren hvor vi fikk både god drikke og mat .hadde et supert opphold med bra frokost inkludert . Alle som jobbet på hotellet var veldig hyggelige, hjelpsomme,effektive, og gjorde oppholdet helt topp. Hvis jeg skal være veldig pirkete å lete etter noe som helst negativt måtte det være prisen hotellet tok for klesvasken, men til gjengjeld var vasken ferdig levert velduftende bare 4 timer senere.wifi'n på rommet var ikke best, men bra i lobbyen og ved poolen. Et tips hvis du hater mygg/ mosqitoes vil jeg anbefale pool access fra 2 etasje og oppover , da de på kveldstid sto i kø for å komme inn i første etasje. Vil absolutt bo der igjen, selv om det sved litt i min lommebok

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Bjoernovemoa
Anmeldt 7. februar 2015

Vi var to par som bodde på hotellet i 10 dager, og hadde et utmerket opphold. Beliggenheten var helt topp, da den lå inne i en blindvei med lite trafikk. Hyggelig og imøtekommende betjening i resepsjon og ellers på hotellet. Frokosten var helt som forventet med godt variert kost. Bassenget var også meget bra , med unntak av at det var alt for liten plass til solsenger, så de beste var allerede reservert med håndklær av gjester tidlig på morgenen. Ikke at dette utgjorde et problem for vår del, da det var kun en kort tur med "longtailboat" til Railey beach eller andre strender.
Renhold på rommet var veldig bra med regelmesig skifte av sengetøy, og badehåndklær og håndklær for stranden ble byttet hver dag. Hotellets Internett / WiFi er alt for dårlig til et slikt hotell, og nesten ubrukbar hvis mange var pålogget samtidig. Løsningen var at de fleste restauranter og barer hadde gratis WiFi med god kapasitet på linjene.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, Arnfinn B