“Stort utvalg av meksikansk mat”

Crazy Gringo's Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 559 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Meksikansk, Thai
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Meget stor meny, utrolig mange meksikanske retter. Mye godt, spicy og fargerikt. Barnemeny Mac n' cheese var kjedelig og fargeløs og litt kvalmende ifølge to barn. Gode drinker, hyggelig og serviceinnstilt betjening. Kul live musikk med en sjarmerende musikant. Litt høy musikk, så det må man være innstilt på, partystemning. Anbefales.

1  Takk, metannika

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat mad veldig mye å velge mellom, hyggelige servitører som er meget serviceinnstilt. Anbefales på det sterkeste. Di har også andre retter en mexicansk.

Takk, X6241EGthomasl
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Meget god fajita!! Denne må prøves! Alle rundt bordet var veldig fornøyd med maten og fajita var desidert best. Vi dro tilbake til denne restauranten flere ganger under vårt opphold i Ao Nang. Pluss for egen barnemeny med tegnesaker. Meget god dessert og milkshake. Rent kjøkken!

Takk, susanneb747
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

vi ankom krabi i dag, vi var veldig sulten og fant kjapt ut at vi ville spise her. maten var fantastisk, betjeningen var super og vi trivdes veldig godt i god atmosfære. det blir definitivt ikke siste kvelden her. Eneste minus er at prisene er en del høyere enn andre steder i thailand.

1  Takk, malinmoen
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Vi bestilte taco og både så og smakte veldig bra. God mat og drikke for pengene. Vi satt også veldig pris på live musikken. De veldig flinke til å synge og spille gitar. Spilte gjerne ønsker også. Tommel opp for dette stedet

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Quest311028

Reisende som så på Crazy Gringo's Restaurant, så også på

Har du vært i Crazy Gringo's Restaurant? Del dine erfaringer!