“Matforgiftet, krypdyr, alt for høy musikk og stive priser.”

Crazy Gringo's Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 558 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Meksikansk, Thai
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Spiste middag, den 16.jan.19... ble dagen etter dårlig i magen og hadde alle tegnene til matforgiftning. Under besøket vårt måtte vi bytte bord da en kakelakk på ca 10cm kom krypene opp over sofa kanten var ingen beklagelse fra betjeningen bare tegn til at vi var tilbry som byttet bord. Maten va alt for stek, og ca dobbel pris i forhold til andre tilsvarende resturantene. Musikken var også alt for høy, til at klokken bare var ca 19.00... vi kunne ikke føre en samtale over bordet- SÅ høy var den

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Mienorgee

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste her flere ganger under vårt opphold i Ao Nang. Veldig god mat med hyggelige og blide ansatte. Stedet er rent og pent, de skyller salaten i flaskevann i motsetning til noen av de andre stedene. Kan absolutt anbefales om du er litt lei Thaimat/Indisk. Kan være en fordel å komme tidlig da det fort blir fullt på kveldstid.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, P1608AGmartinl
tonysilly, Manager på Crazy Gringo's Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hello... Thank you so much for visiting Crazy Gringo.. Hope to see you again.. Crazy Gring

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Meget stor meny, utrolig mange meksikanske retter. Mye godt, spicy og fargerikt. Barnemeny Mac n' cheese var kjedelig og fargeløs og litt kvalmende ifølge to barn. Gode drinker, hyggelig og serviceinnstilt betjening. Kul live musikk med en sjarmerende musikant. Litt høy musikk, så det må man være innstilt på, partystemning. Anbefales.

1  Takk, metannika
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat mad veldig mye å velge mellom, hyggelige servitører som er meget serviceinnstilt. Anbefales på det sterkeste. Di har også andre retter en mexicansk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, X6241EGthomasl
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Meget god fajita!! Denne må prøves! Alle rundt bordet var veldig fornøyd med maten og fajita var desidert best. Vi dro tilbake til denne restauranten flere ganger under vårt opphold i Ao Nang. Pluss for egen barnemeny med tegnesaker. Meget god dessert og milkshake. Rent kjøkken!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, susanneb747

Reisende som så på Crazy Gringo's Restaurant, så også på

Har du vært i Crazy Gringo's Restaurant? Del dine erfaringer!