“God mat”

KoDam Kitchen
Vurdert som nr. 15 av 558 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Thai
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger litt utenfor allfarvei. Veldig hyggelig betjening både forrett og hovedretten var så god at vi måtte tilbake neste kveld.

1  Takk, mhansolav

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Flott autentisk restaurant med gode priser.
Har egen barnemeny. God thaimat. Koselig atmosfære. Mye folk. Bør reservere bord.

Takk, Thomas S
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Måtte jo bare prøve den restauranten som lå på topp i AoNang på Tripadvisor. Veldig bra sted. Sjarmerende personale og veldig hyggelige priser. Stemingen i lokalet er fantastisk. Myggspray tilgjengelig ved bordene og det er nok greit for lokalet ligger godt inn i vegetasjonen.

3  Takk, BogZog
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Etter tips fra tripadvisor så prøvde vi denne restauranten... og d angret vi ikke på. Kjempegod mat og hyggelig betjening og vi var i typisk thailandske omgivelser. Vi er 4 stk og spiste forretter, hovedrett og dessert + drikke for 1600 bath. Hit vil vi dra tilbake.

Dato for besøk: juli 2017
3  Takk, 314meretel
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt et besøk. God atmosfære, hyggelige personale og god, autentisk mat! En bonus at personalet snakket godt engelsk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Frida B
Deerake, Manager på KoDam Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Dear Frida

Thank you very much for your nice review. We are very appreciate it.

Hope to see you again

Best Regards
KoDam Kitchen Team

Har du vært i KoDam Kitchen? Del dine erfaringer!