“Meget bra Restaurant”

KoDam Kitchen
Vurdert som nr. 17 av 561 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Thai
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Kodam kan virkelig anbefales, vi kom dit en fredagskveld uten å ha bestilt bort, måtte vente litt men fikk servert en snack mens vi ventet. Meget god mat og meget god service. Store porsjoner og faktisk veldig rimelig. Anbefales

2  Takk, Rune S

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger litt utenfor allfarvei. Veldig hyggelig betjening både forrett og hovedretten var så god at vi måtte tilbake neste kveld.

1  Takk, mhansolav
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Flott autentisk restaurant med gode priser.
Har egen barnemeny. God thaimat. Koselig atmosfære. Mye folk. Bør reservere bord.

Takk, Thomas S
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Måtte jo bare prøve den restauranten som lå på topp i AoNang på Tripadvisor. Veldig bra sted. Sjarmerende personale og veldig hyggelige priser. Stemingen i lokalet er fantastisk. Myggspray tilgjengelig ved bordene og det er nok greit for lokalet ligger godt inn i vegetasjonen.

3  Takk, BogZog
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Etter tips fra tripadvisor så prøvde vi denne restauranten... og d angret vi ikke på. Kjempegod mat og hyggelig betjening og vi var i typisk thailandske omgivelser. Vi er 4 stk og spiste forretter, hovedrett og dessert + drikke for 1600 bath. Hit vil vi dra tilbake.

Dato for besøk: juli 2017
3  Takk, 314meretel

Har du vært i KoDam Kitchen? Del dine erfaringer!