Agoda.com
SPAR USD 24
CheapTicketsUSD 108
getaroom.comUSD 116
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Fint hotel med kort vei til stranden. Dårlig frokost hvis du ikke er glad i egg. Burde kanskje tenkt på at det er en del folk fra Europa. Fine rom med OK wifi. Store rom. Kommer tilbake. Hurtig innsjekking.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, widars2015
Anmeldt 28. januar 2018

Hyggelig og veldig hjelpsom betjening. Nydelig frokost . Tipa ligger sentralt. Fin tropisk hage. Har også en restaurant med god mat. Service Meget bra ,kan røyke utendørs,renslig het bra.rom helt greie.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Nina M
Anmeldt 7. januar 2017

Betjeningen er svært behjelpelig med alt, uansett med hva det måtte være. Rommene er svært rene. Det ligger på en måte i byen men samtidig er man skjermet. Kort gåavstand til stranden. Nydelig svømmebasseng. Samtidig føler man at man er i jungelen med alle trærne. Atmosfæren er nydelig.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, MikeDrago
Tipa-Management, Manager på Krabi Tipa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2017

Dear MikeDrago,

Thank you for the perfect rating!!! we are glad that you love our resort's location. A short walk to Ao nang Beach, to all shops and restaurant. Even in the center we remain peaceful. On you next winter holiday, stay with us again!

Anmeldt 8. april 2015 via mobile enheter

Hotellet er enkelt, men likevel bra nok for både par og barnefamilier om du skal utforske Ao Nang. Sentralt, men likevel skjermet fra støyen i hovedgata. Et godt valg om du skal velge et "midt på tre" hotell. Rent og pent både på området og inne på rommene. Hyggelig betjening.

Rett utenfor hotellet finner du en matbutikk som selger det meste du trenger. 200 meter til stranden og longtail båter. Masse av gode restauranter rett i nærheten.

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, AsbjornV
Anmeldt 2. desember 2014

tipa resort ligger sentralt i Ao Nang 3 min fra strande rolig sted med nydelig frokost ordner også alt du ønsker av turer få gjerne rom litt oppi veien så har du flott havutsikt du kan se rommet før du velger.

Dato for oppholdet: november 2014
  • Reisetype: Reiste med venner