Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Vi har vært på mange ulike hotell med barn opp gjennom årene. Dette er nok ikke det flotteste. Men det tilfredsstiller alle våre behov som familie.
Vi fikk to rom ved siden av hverandre med dører mellom. Utsikt til basseng.
Rom ble holdt rene.
Badet var noe labert, lite trykk i dusjen og ett dårlig toalett.
Men hvorfor velge dette?
Jo det ligger midt i smørøyet og du har alt i umiddelbar nærhet. Sentrum, shopping, mat, strand, basseng, massasje ja absolutt alt. Frokost er grei nok. Selvsagt mye vi savnet men den tilfredsstiller alle krav.
Dagen vi reiser hjem og ikke lenger har rom. Ja da er det flott at de har godt tilbud i form av toaletter og dusjer vi kan benytte oss av.
Reiser vi hit igjen velger vi hotellet grunnet sin perfekte beliggenhet og atmosfære

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 579hildeg
Sudawadee, Complex Manager of Digital Marketing & Communications på Aonang Villa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2018

Dear Hilde G

Thank you so much for your recent stay and the five-star review. It is always great to hear that our guest booked us because of our perfect location and natural atmosphere in resort.

Thank again for recommending us as the resort with all family needs and we look forward to welcoming and taking care of you and your family again soon.

Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell med fantastisk beliggenhet og veldig hyggelig betjening!
To fine basseng, og stranden like nedenfor, med kort vei til longtail- båtene! Litt harde senger trekker litt ned! Meget barnevennlig!

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Klaus E
Sudawadee, Complex Manager of Digital Marketing & Communications på Aonang Villa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

Dear Klaus E

Thank you for choosing us to stay in Krabi. It is always great to hear our resort guest love the location and our service. The perfect distance for local long-tail boat is something we are also pleased to hear.

Look forward to welcoming you back to our resort again soon.

Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Hotellet er fint, bra beliggenhet til stranda. Betjeningen er koselige og blide. Bassengene er fine. De burde vel renses litt oftere, vi var der i 10 og det var ingen som gjorde det på den tiden. Vi hadde utsikt mot sjøen og bassenget. Det gjorde at det var mye bråk fra Longtail båtene som har utgangspunkt rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 333jensr
Sudawadee, Manager på Aonang Villa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Dear Jens R

Thank you so much for your recent stay in Aonang Villa Resort. It is always great to hear that our guest love the resort location. The pool has been regularly scheduled to clean everyday before 7 am by our engineering team member. We have recently also did a deep clean at pool.

Beachfront that located close to the long-tail boat center is another positive aspect for island hopping goers , yet some noise of motorized machine will be expected.

Look forward to welcoming and taking care of you again soon.

Complex Manager of Digital Marketing & Communications

Anmeldt 8. februar 2017 via mobile enheter

Da har vi vært her flere dager allerede du så fort tiden går. Vi koser til de grader. Det er kjempefint her. Meget blid personell. Frokosten er topp. Også fin musikk om kvelden. Dette er fint folkens. Topp.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, magnarfo
AonangvillaresortKBV, Manager på Aonang Villa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2017

Dear magnarfo

Thank you so much for your recent stay and positive review on this platform. We are truly delighted to know that you had a wonderful holiday with us and love the music at our beach bar.

Look forward to welcoming and taking care of you again soon.

Complex Manager of Digital Marketing & Communications

Anmeldt 19. desember 2016

2 uker på dette hotellet må bare oppleves. Med sin fantastiske beliggenhet tett på stranden, flotte, rene rom. Flotte uteområder med fantastiske bassengområdet.
En kjempefin frokost buffet. I tillegg bare hyggelig personale.

Dette hotellet bør oppleves

Leif Ivar Akselvoll
Rygge

Romtips: Høyere etasje, med havutsikt
Dato for oppholdet: desember 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Leif Ivar A
AonangvillaresortKBV, Manager på Aonang Villa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2016

Dear Leif Ivar A

Thank you very much for your positive review. Love to hear that our room and facilities are liked and you are so kind to give a favor to our staff. Definitely, it will be shared to the team.

Look forward to having a chance to welcome and take care of you for more longer days in the near future.

Sudawadee Wannakit
Complex Manager of Digital Marketing and Communications.