“Nydelig mat, super service”
Anmeldelse av Bombay Palace

Vurdert som nr. 26 av 559 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Har vært i aonang i 14 dager! Vært her å spist mange ganger! Denne og taj palace er uten tvil de beste indiske reaturanter i Krabi

Takk, rune t
shreeprakashp, Manager på Bombay Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2019

Thank you for valuable time and reviewing Bombay Palace !!!!!!
Our team feel very happy to get your truth comments ,this was really an absolutely pleasure to have you here, we are very pleased of your comments of our food & services. We would like to welcoming you always to have authentic cuisines whenever visit again to this destination.

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Her er det ok å spise ! Vi hadde pizza og pasta , butter kylling med tilbehør og det var godt super Servis , fine lokaler

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 30knutk
Bombay P, Manager på Bombay Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Stort utvalg i maten. Pizza falt ikke helt i smak hos barna. Virker som tykk ferdig bunn.
Service opplevde vi på topp. Det var helt fult men alt gikk på skinner. De fulgte med og vi ventet ikke lenge på verken å bli sett eller maten.
Den indiske maten vi fikk var på god høyde med mye annet vi har fått andre steder.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 579hildeg
Bombay P, Manager på Bombay Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2018

Dear guest
Thank you for valuable time sharing with us !!!
we feel sorry as you are not happy with food and services. kindly please be informed that please give us fair feedback about food while dining then we may replace the dishes immediately because we never like to lose our clients anyhow. even we do not charge if clients don't eat any dishes.
please feel free to keep coming as we will serve authentic fresh food here.

Thank you & Regards
BOMBAY PALACE

Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Den beste maten vi spiste under vårt ferieopphold i Ao Nang. Meget bra service også. Vil anbefale på det varmeste :0)

Dato for besøk: november 2017
Takk, Andreas R
Bombay P, Manager på Bombay Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Thank you for valuable time and reviewing Bombay Palace !!!!!!
Our team feel very happy to get your truth comments ,this was really an absolutely pleasure to have you here, we are very pleased of your comments of our food & service. We would like to welcoming you always to have authentic cuisines whenever visit again to this destination.

Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Koselig betjening og beste indiske måten jeg noen gang har spist. Etter anbefaling fra servitør bestilte vi noen retter som ikke var så sterke til barna og det falt i smak hos dem.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, bj_rgef
Bombay P, Manager på Bombay Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2016

Bombay Palace

Har du vært i Bombay Palace? Del dine erfaringer!