“Hyggelig , behjelpelig og kreativ betjening og ok kjøkken”
Anmeldelse av Thailandia

Thailandia
Vurdert som nr. 85 av 396 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019

Vi kom med åpent sinn og ble ok mottatt.
Leste igjennom noe som så ut som en enorm meny, men det er masse som går igjen i ingrediensene. men det er jo litt dette kjøkkenet.
Vi bad servitøren om hjelp og sammen bestilte vi en shaering og det var helt fantastisk.
Drakk en hvit husets vin fra kartong, helt grei. Ønsket oss krabbe men det hadde de ikke den dagen. Men det fikk vi ved neste besøk og det var fantastisk.
Er du i Aonag ta turen opp fra stranden de 250 meterene det er verdt det.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JanEgilJohansen

Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Spennende sted som vi hadde store forventninger til. Veldig hyggelig lokale. Serveringen stod dessverre ikke i stil med lokalet. Vi bestilte 3 ulike retter som skulle komme samtidig. Lang ventetid før den første retten kom på bordet. Neste rett kom etter ca 10 minutter. Den siste måtte vi spørre etter da de to første allerede var spist opp. Da den fortsatt ikke var klar for oss valgte vi kansellere denne. Supplert av lunket øl var ikke dette noe som frister til gjentakelse.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, ottare
Anmeldt 6. juli 2017

En varm julikveld ble vår familie på fem oppmerksomme på den litt jungelaktige atmosfæren i denne restauranten og gikk inn uten særlige forventninger. etter å ha spist i flere dager på mer eller mindre kafeteriaaktige steder ble dette en flott opptur. God mat og drikke, veldig hyggelig atmosfære, gøy med live band og mist sprayen som dalte ned over gjestene i den varme kvelden var en morsom overraskelse. når vi var der var restauranten full, så vi regnet med litt ventetid, men oppmerksomme ansatte som var der på et blunk når vi ga et lite vink og som også kom og fortalte at maten var fem minutter unna og ba om toleranse for ventetid gjorde det hele ok. vi syntes ikke vi hadde ventet så veldig lenge. alt i alt en flott kveld og takk til staben som sto på hele tiden. Litt stive priser sammenlignet med andre i området gjorde at vi ikke har gitt full pott hele veien.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Vivian T
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Mye bråk. Lang ventetid på mat. Ikke billig. Og ikke god mat. Prøv et annet sted.
Ellers bra da. Spiste paneng gai og stekt hel fisk.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 500jo_
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Syntes ikke noe om denne plassen. Vi bestilte en liten forrett og en burger. Det tok ca en time. Det skulle ikke være mulig selv i Thailand. Måtte til slutt spørre om vi fikk mat. Når den endelig kom var den helt OK.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, SteinMagneB

Reisende som så på Thailandia, så også på

Har du vært i Thailandia? Del dine erfaringer!