Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Flott og veldig barnevennlig hotell! God service og sentralt beliggende. Egen barneklubb som er gratis for alle barn! Hotellet tilbyr flere aktiviteter i løpet av dagen både for liten og stor! Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, lindisv
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Et fantastisk flott hotel, med meget god beliggenhet. De ansatte smiler og hilser og er så blide, noe som smitter over på oss. Du blir så glad når de ansatte er så blide og hyggelige. Vi har et greit rom med terrasse ut i bassenget. Det er fantastisk!
Vi trenger bare å gå rett over veien så ligger longtailbåtene og venter på å ta oss med ut på øyene. Frokosten er den beste jeg noen sinne har fått på et hotell. Her er det ferskpresset juice, det er fokostretter fra alle verdenshjørner. Jeg har vært på mange hoteller rundt omkring. Dette kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Jan Petter H
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Familie på 4. Familierom med dobbelseng og køyeseng. Stort og fint rom. Terrasse med 2 solsenger og 2 stoler. Utsikt mot bassenget. 3 bassengområder. Poolbar. Kids Club. God mat. God service. Sentralt.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 19malink
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Yngste barn 5 måneder og eldste 6 år. Holliday Inn Resort er et fantastisk flott sted for store og små. Hittil det mest barnevennlige vi har besøkt på våre mange turer. Når barna har det bra har også de voksne det bra

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Omkaas
Morgan L, General Manager på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2017

Dear "Otto M M"

Thank you for taking the time to share your wonderful review. I am really happy to read that your family has enjoyed such an amazing stay and we do hope you will have the chance to travel and visit again soon!

Morgan Layberry
General Manager

Anmeldt 31. januar 2017

Var gjest i baren, for å høre på beste sangerne i Ao Nang, fantaskisk musikk opplevelse. Men servitørene er totalt fraværende, ikke et snill og man må fysisk gå å hente de vis man ønsker noe. ikke bra...

Romtips: Gå å nyt kvelden med veldig god musik fra baren ( resturanten)
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Hilde H
Morgan L, General Manager på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2017

Dear "Hilde H"

Thank you for taking the time to share your review and it is great to note that you so enjoy our wonderful live entertainment from Stevie & Rene! I am very sorry that the service from the team has been slow and that you have had to go to the bar yourself - I will address this with my team immediately and I am sure we can quickly correct this to the right standard for our guests. We do hope you will have the chance to visit again soon!

Morgan Layberry
General Manager