“Ingen over, ingen ved siden!”

Ton Ma Yom Thai Food Restaurant
Vurdert som nr. 35 av 560 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Asiatisk, Thai
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Etter å ha testet flere restauranter kom vi heldigvis over denne! En ny verden åpnet seg. :) Jeg har rett og slett ingen negative kommentarer til denne restauranten.

Maten her er fantastisk god og rimelig. Dette er en familiedrevet lokal restaurant som kun serverer thaimat. Servicen er enestående og maten kommer raskt. Vi booket bord her til nesten hver eneste kveld av ferien vår. Fikk da gleden av å prøve mange retter, og jeg har tilgode å ikke få noe som er godt laget. Prøv også sodadrikkene deres med friske frukter. De er fantastisk gode.

Datteren min hadde bursdag den ene dagen, og de ordnet en flott dessert og sang for henne. Det var veldig koselig:)

Om du vil ha nydelig mat, ekte smil og alt til en rimelig penge så er dette stedet å besøke. Husk å bestille bord, da det alltid er mange som ønsker denne herlige opplevelsen:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, AndreasMyrengI

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Etter å ha lest på tripadvisor så dro vi til denne restauranten. Hadde ikke bestilt bord,og d var egentlig fullt,men de klarte å fikse dette allikevel. Og maten var fantastisk. Veldig god og hyggelig service. Billig mat og drikke. Denne restauranten vil vi tilbake til. Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 314meretel
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Da vi kom var det full i restauranten. Vi fikk bord inne, og ble flyttet ut etterhvert. Nydelig mat og god drikke. For to forretter og to hovedretter + 7 øl kostet det 1000 bath. Mye mat for pengene :)

Dato for besøk: april 2017
Takk, Birgitte K
Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

Sykt god mat til en billig penge. Her lønner det seg å booke på forhånd. Utrolig hyggelig betjening og en liten restaurant hund som sjarmerte de fleste. Virkelig å anbefale på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 790moniam
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Flott spisested i Ao Nang. God mat og god service. Hyggelig atmosfære og vennlig Thai miljø. Den eneste kommentaren man måtte ha er at du ikke kan forvente at du kommer på drop inn. Skal du være sikker på å få bord, bestill i forveien.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Marlot50

Reisende som så på Ton Ma Yom Thai Food Restaurant, så også på

Har du vært i Ton Ma Yom Thai Food Restaurant? Del dine erfaringer!