Tur med 4 øyer med tradisjonelle longhalebåt fra Krabi

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Poda Island på
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Hva skal man si. Ja det er kort vei fra land men hva i alle dager gjorde vi her.
Jo vi satt som sild i tønner og badet i flokk.
Ikke noe sjarm eller noe. Rett og slett ødelagt av tusen turister som oss.
Det er fult og brukt opp!!!
Ta med din søppel står det.... hva med å fjerne de store hauger av søppel som står her.
Joda du må innom, men forvent ikke noe

Dato for opplevelse: mars 2018
2  Takk, 579hildeg
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Veldig skuffa over poda nå. Nå fikk du heller ikke kjøpt en øl når du kom i land. Du fikk bot hvis du mata fiskene. Kommer ikke tilbake til denneøya

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, widars2015
Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Hvis du ikke skal innom mange øyer når du er i Ao Nang, så bør du i alle fall ofre en dag på denne perlen!
Helt nydelig. Dra tidlig, så slipper du kanskje unna de verste folkemengdene i høysesongen.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, andreassjensen
Anmeldt 30. november 2017

Mulig verdens fineste strand med det klareste vannet jeg har sett. Det finnes også en (eller flere) "vannhull" med matservering nær stranden

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, ronnyn415
Anmeldt 22. oktober 2017

En grei plass å kjøre innom når en har en halv/ hel dag med long tail båt. Fortsatt en flott plass å bade og sole seg. Men savner restauranten og generelt litt mye rot på område. En tur her i løpet av ferien er nok for oss. Men vet om flere som gjerne var her 5-10 ggr. i løpet av 14.dager

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Batforever