Etrip
StayForLong
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et koselig hotel med kjempefin beliggenhet. Internettet fungerte ikke i vår leilighet, men fungerte fint i restauranten og ved bassenget. Mange av personalet var veldig dårlig i engelsk og det er synd at så mange får legge ut handklær på solsengene og kun bruke solsengene etter at de har vært på stranden hele dagen. Ellers var det et fint hotell og frokosten var bra og oppholdet tilfredsstillende.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Veslemøy F
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde 5 netter på Golden Beach. Beliggenheten nær stranden var fin og vi kunne ønsket bedre vær slik at vi fikk benyttet stranden mer. Hotellområdet var stille og føltes trygt med vakter dag og natt. Rommene var fine og store, men vårt rom var infisert av maur. Vi måtte koste maur ut av senga før vi la oss. Badet var værst. AC bråket endel og slo seg av om natta av seg selv. Frokosten var bra, godt utvalg og nystekt omelett etter eget valg. Service fra bassengkanten fortjener 5 stjerner for de var hyggelige, morsomme og oppvartet oss til en hver tid med et smil! Service ellers i restaurant og resepsjon var noe annet. De var likegyldige, lite smil og forsto lite engelsk. Vi bestilte rom med ekstraseng, noe de forsto å ta seg betalt for men nektet å sette inn senga. Det endte med at vi til slutt oppgraderte til en bungalow til noe de sa var en fast pris. I følge booking.com var prisen lavere der. Vi angret men fikk ikke gjort noe med det, siden vi var avhengig av nok senger. Da vi ba om sen utsjekk måtte vi betale 1800 bht for å ha rommet noen timer mer. Et annet reisefølge ba om det samme og slapp å betale. Faste priser? Eller egen pris for europeere?

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, susanneb747
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Vi leide en bungalow med sjøutsikt. Eller det ville vært ocean view hvis de hadde sadg ned noen trær Rommet var veldig fint. Våre venner hadde vanlige rom, de var også helt ok i forhold til pris. På hotellets Restaurant var de veldig trege, selv til Thailand å være. Beliggenheten var bra. På stranden ble vi oppvartet hele dagen med mat og drikke av vennlige strand-selgere. Wifi er ikke så bra. Men alt i alt, ganske så bra

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 111ninae
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Det fineste stedet å bo i Ao Nang. God service. Og store fine rom. Anbefales på det sterkeste om man vil bo på stranden :) Ao nang er et flott sted, men mye mas. Et opphold på Golden beach gjør oppholdet behagelig og rolig :)

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, saralangburne
Anmeldt 25. desember 2016 via mobile enheter

Familie med tre voksne barn. Vi hadde to bungalower/ et hus 2 etasjes hus med et rom i hver etasje. Fine store rom og fint stort bad. Det som er å utsette på dette stedet er at aircondition anlegget bråker for mye. Dette er plagsomt, spesielt om natten. Dette bør forbedres siden det ødelegger helhetsinntrykket. Forøvrig var alt helt topp for oss. Beliggenheten er fantastisk, nærme stranden og i en gate med veldig liten trafikk. Vi gikk kun 200 meter og så var vi midt i byen. Vi var fem netter fra 18. til 23 desember 2016. Dessverre var det lite sol, og noen regnbyger nesten hver dag. Hadde været vært bedre så ville vi hatt enda større glede av at hotellet er rett ved stranden. Stedet kan anbefales om du ønsker et rolig sted med nærhet til det meste i Ao Nang.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Jon H