4 Islands Helgedagstur fra Krabi med Tub, Kylling, Poda Island & Phra Nang

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Noppharathara Beach på
Anmeldt 12. januar 2018

Vi gikk hit en dag for å få variasjon. Vi valgte å hoppe rett på en longtail til Railey beach i stedet.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, sirimarteh
Anmeldt 26. juli 2016

Vi besøkte denne stranden noen ganger i løpet av vår ferie i Ao Nang. Ett alternativ til å ta longtailbåt ut til en av øyene. Vi likte oss der, selv om vannet ikke var like klart som andre steder. Stranden ble brukt av lokalbefolkningen, ikke så mange turister.

Dato for opplevelse: mars 2016
2  Takk, marit d
Anmeldt 27. januar 2016

Stranden er mindre befolket enn Ao Nang beach men også smalere. Noe støy fra hovedveien - men ikke så ille som bråket fra longtailbåtene på Ao Nang strand. Absolut en mulighet hvis en ikke ønsker å bruke tid på å komme til en strand utenfor byen.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Winfried2013
Anmeldt 19. juli 2015

I konkurranse med stranden i Ao Nang er nok badeforholdene bedre i Ao Nang, det er ikke så langgrundt og steinete som på denne stranden. Med stranden har en fin strandpromenade.

Dato for opplevelse: mars 2015
Takk, Marlot50
Anmeldt 13. januar 2012

Den lange stranden er veldig grunn, man må gå svært langt ut for å svømme og når det er lavvann er stranden litt sølete og full av krabbehull. Gå isteden helt til enden eller ta en Tuktuk og gå ut på strandtungen i sør. Når det er høyvann må man gjerne vasse litt, ved lavvann kan man gå på grusryggen helt ut til den litt mindre, men langt finere badestranden mellom klippene. Sanden er litt fast og hard med mye skjell. Det blåser ikke så mye sand rundt og vi slapp å få halve stranda med i bagasjen vår. Veldig fint å bade. Litt urolig om morgenen og ettermiddagen når alle longtailbåtene kjører rett forbi til og fra sin natt-losjering. Ikke særlig interessant å snorkle.

Dato for opplevelse: januar 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, Britt F