Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Fint hotell med veldig god mat. Frokosten er 5-stjerners, men dårlig renhold på rommene gjør at jeg ikke ville bodd her igjen. Solsengene blir okkupert tidlig på morgenen, og er man ikke oppe kl 07.00 så er det bare å glemme å få seg en seng ved bassenget i løpet av dagen. Fin beliggenhet og gåavstand til det meste.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 771lenaa
Anmeldt 21. april 2017

Vi har overnattet på dette hotellet to ganger; i 2014 og 2016. Første tur var på bryllupsreise, andre tur med barn og vennepar. I '16 merket vi at det var mange flere barnefamilier enn i '14, og det var ikke like rolig og føltes ikke like eksklusivt som det var på første tur.
Med privat strand, treningssenter, bibliotek og flere restauranter, har man alt man trenger på ett sted. Fra havna går det egen båt til og fra hotellet, men det er kort avstand til sentrum om du går i vannet rundt skjæret, eller tar "monkey trail" over berget. "Monkey trailen" er delvis krevende, så folk som har vondt for å gå, bør ta båt.
Det er ikke så dyrt å ta en long tail fra stranda til hotellet, men det er betydelig dyrere å ta hotellets egne long tail. På hotellet er det super service og gode senger, flotte rom der noen har boblebad, samt en super frokostbuffet, der man får brød til å mate karpene i dammene rundt hotellet.
Hotellet ligger tett på naturområder, så det er alltids dyr i nærheten. Vi har hatt en slange i trappa, iguan ved restauranten og apekatter på rommet.

Dato for oppholdet: mai 2016
2  Takk, Kristin_Cool
GeneralManagerCKBR, General Manager på Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2017

Dear Kristin_Cool,
Thank you for taking the time to provide a review on Trip Advisor.
I have had your review translated and I am pleased to read you enjoyed your stay.
We hope to welcome you back in the near future.
Safe Travels, Darren and team

- mange fasiliteter
- god frokost
- meget bra service

Negative:

-skitne rom. De trenger renovering/ skrubbing.
- vannet som er gratis er fra springen
- dårlig mat i de restauranterne vi var på ( testet ikke japanske)

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, vahid k
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Veldig fint hotell som ligger flott til med egen strand. Rent og pent, med flotte bassengområder. Minus for dårlig tilpasset båtforbindelse - plass på båt må bestilles i god tid på forhånd om en vil ta en tur til sentrum. Overpriset mat og drikke som på alle centara-hotell. Mye brennmaneter i sjøen på den tiden vi var der. Hotellet burde advart bedre mot dette, hele reisefølget vårt ble brent.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 114hildes
Anmeldt 2. mars 2016

Hyggelig betjening, god mat...kort vei til stranden...Hyggelig atmosfære...Ble tatt i mot av en hyggelig manager....egen golfbil opp til rommet selv om det bare var 2 min å gå...
Egen gratis båt rundt fjellet inn til sentrum....her kan du virkelig slappe av på hotellet og omgivelsene rundt.

Dato for oppholdet: april 2015
2  Takk, Arild A