Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Agoda.com
Booking.comUSD 33
StayForLong
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold på peace laguna! Vi bodde i superior cottage, stor hytte med god plass. Men det var veldig dårlig wifi, lite lys og det var en veldig ubehagelig lukt både inne i hytta og utenfor.
Det er 3 basseng på resort-området, så du er nært et basseng nesten uansett hvor du bor. Det er også en egen adgang til stranden, og ut hovedinngangen er det en gate med mange restauranter og butikker.
Frokostbuffeten var svært bra! Var virkelig noe for alle! Egen kokk som lager eggerøre/kokt/stekt egg/omelett slik du ønsker deg +++
Personalet er veldig hyggelig og hjelpsom, knuste en glassflaske og en fra ryddeavdelingen kom til hytten for å tørke det opp.
Er også mulig å låne håndklær for å bruke ved svømmebassenget :-)

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Safari724819
PeaceLaguna, Manager på Peace Laguna Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Dear sir/madam,

Thank you so much for a good review of our resort! glad to know you love your superior cottage- spacious and comfortable. Our chef will be happy to read this review that you had a great breakfast with us. Indeed the location is just nearby to everything, 3 mins walk to the beach - by back gate, from the main gate few steps are all the shops and restaurant. we can't wait to welcome you back here, let us know your next return to Krabi!

Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig fint til, ikke langt til stranden og ikke langt til gate med shopping og restauranter. Rent og ryddig utenfor og på rommet.
Håndklær ved bassenget, et lite treningsrom og behagelig atmosfære.
Drar fint tilbake hit. Verdt pengene.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Karoline B
Peacelaguna, General Manager på Peace Laguna Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2017

Dear Kariline B,

We thank you very much for staying at Peace Laguna Resort & Spa during your recent stay here in Krabi and are pleased that you have taken the time to review via Tripadvisor. It is through valuable comments like your very own that we can continue to improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele.
In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty.

Looking very much forward to being at your service again in the not too distant future.

Kind regards,

Phupanart Yodtong (Win)
General Manager

Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Det var vårt første besøk i ao nang. Hotellet ligger 3 minutter fra stranden på ene siden. Og på den andre siden er det 200 meter til hoved gaten. Det er stille og rolig her og alt er i nærheten. Rommene er rene og vårt rom har badekar :). Det finnes tre basseng på området og det er solsenger og håndkle til ut lån. De er skikkelig service innstilt og hyggelige på hotellet. Jeg kan anbefale alle og bo her. Rimelig var det også :)

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, thomasnovum

Dear Thomas N,

Kind regards,

Phupanart Yodtong (Win)
General Manager

Anmeldt 12. juli 2016

Vi reiste i Juli, og dette var helt tydelig utenfor turistsesongen. Hotellet var nesten tomt, og det var oppussing for fullt.

Hotellet har 3 fine basseng områder, de er ikke store, men funker bra.
Baren var stengt, det samme var restauranten da vi var her pga. oppussing. En gang måtte de vel stenge for å pusse opp, det levde vi fint med.

Frkosten er helt grei. Forholdsvis variert buffe hvor man også får omelett og scrambled eggs.
Beliggenheten er helt suverent. Rett ut i handlegata. Kort vei opp til de bedre restaurantene som ligger litt opp i byen og kort vei ned til stranda.
De som jobber her er hyggelige og serviceinnstilte.
Rommene var bra. Air condition fungerte, store og gode balkonger, litt hard seng kanskje, rengjøringen hadde vi ingenting å utsette på.

Dette er ikke hotellet dersom du forventer uforbeholden luksus, men vi følte vi fikk veldig mye igjen for pengene på dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, BjornErikSorli
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Ok hotell med fin beliggenhet og hyggelig personale. Hadde frokost inkl og den var veldig bra, mye å velge i og noe for alle.
Dessverre mye støy fra naboer(i andre rom) og tomten ved siden av var en byggeplass. Veldig lytt, spesielt gjennom dørene.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, mariavM3405RH