Skredder besøk

Har syd meg dress og skjorte og er veldig fornøyd, kan anbefale denne skredder😄😁😄 dinesh er en... les mer

Anmeldt 7. februar 2022
Arild H
Dresser

To hyggelige menn som var veldig serviceinnstilt. Fikk lagd to dresser og to skjorter som sitter... les mer

Anmeldt 12. mars 2020
Simen A
Lørenskog, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ao Nang
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med servicen på boss tailor! Klærne ble levert fort og alt passet perfekt! Hyggelige folk som kan godt engelsk

Takk, Tonje D
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Fikk skreddersydd dressbukse og den satt perfekt på første prøving. Rimelig, god kvalitet, rask levering og kjempe bra service.

Takk, Maren R
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte en del ting og alt passet perfekt. Skjorte, blezer og chinos! Veldig bra service og veldig flinke folk som kunne det de holdt på med.
Anbefales!

Takk, Andreas H
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fikk skreddersydd en dress-pakke. I tillegg kjøpte jeg ekstra skjorter og chinos. Alt ble enda bedre enn jeg kunne forestille meg.

Det var også veldig lett å kommunisere på engelsk, aldri noen misforståelser.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Thomas L
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte 5 skjorter til meg og 2 bluser til kona og fikk super service. Innom en gang for å sjekke fasong, trengte ingen endringer, og var innom og hentet alt 4 dager etterpå. Mr Owen er veldig hyggelig, hjelpsom og dyktig. Han har målene, og vi kan bestille via mail hvis vi ønsker flere. Anbefales på det varmeste. Hilsen Tore fra Grimstad

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, Tourist759818