“Autentisk og koselig sted med god mat”
Anmeldelse av Ao Nang Leela Restaurant

Ao Nang Leela Restaurant
Vurdert som nr. 124 av 559 Restauranter i Ao Nang
Kjøkken: Europeisk, Pizza, Sjømat, Thai
Middagsalternativer: Middag, Frokost
Middagsalternativer: Middag, Frokost
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Restauranten holder til i en autentisk thaibygning, uten vegger og med tørkede blader e.l. på taket. Luftig og god plass til gjestene. Vennlig betjening og stor meny med thairetter, vegetarretter og pizza. Kjempegod mat og gode og rimelige cocktails. Mye valuta for pengene.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, thorillc

Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Har smakt fleste rettene her og kan anbefale de fleste.
Her har fått sterkeste retten foreløpig spicy pork eller sprøstekt ribbe med basilikum veldig godt.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 43terjes
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Beklager at bilde mitt ikke ser så appetittlig ut. Jeg var så sulten at jeg bare slukte ned maten før jeg kom på å ta bilde. Maten her er fantastisk og servicen er upåklagelig. Absolutt verdt ett besøk!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 180ingerlisek
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Hvis man er lei av thai mat anbefaler jeg å prøve pizzaen her. Hyggelig betjening og rask servering. Thai rettene er mer middels etter min mening.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Einar B
Anmeldt 10. januar 2016

Vi slumpet tilfeldigvis innom da vi egentlig skulle til en annen restaurant. + God service + og extrem god mat = full score fra oss to :-)
Benjamin

Dato for besøk: januar 2016
1  Takk, Batforever
LeelaRestarant, เจ้าของธุรกิจ på Ao Nang Leela Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2016

Dear Batforever

Thank you for taking the time to share your very kind review and it is great to note that you happy with the food of the restaurant. and we look forward to welcoming you back again ..

Takk

Sureeporn ( Orm)

Reisende som så på Ao Nang Leela Restaurant, så også på

Har du vært i Ao Nang Leela Restaurant? Del dine erfaringer!