4 Islands Helgedagstur fra Krabi med Tub, Kylling, Poda Island & Phra Nang

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Ao Nang Beach på
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi tilbrakte overgangen til 2019 på Ao Nang Beach, en kjempefin opplevelse. Masse folk og en fantastisk stemning ❤️

Dato for opplevelse: januar 2019
3  Takk, Rune S
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

A lot of trash on the beach og vannet er ikke klart. Bedre å dra på en stran på en av øyene i nærheten!

Takk, maxbdmerg
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Veldig barnevennlig med lang grunne på lavvann. Noe raskere dypt ved høyvann og da er også stranden smal.

1  Takk, Skogvang
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig sted. Perfekt for familier med barn og ungdom. Masse fine restauranter og masse utflukt muligheter. Magiske Ao Nang

Takk, yankee1981
Anmeldt 12. desember 2018

Vi brukte stranden kun en dag siden det ble litt for bråkete og folksomt for oss. Turer til mer skjermede strender kan man ta herfra. Kanskje ha en "longtail" båt hele dagen hvis det frister. Ikke spesielt dyrt siden det er stor konkurranse mellom båtene.

Takk, 434aghad