4 Islands Helgedagstur fra Krabi med Tub, Kylling, Poda Island & Phra Nang

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Ao Nang Beach på
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Stranden i Ao Nang er absolutt ikke noe å skryte av. Selve stranden i seg selv er fin nok, men pga alle longtailbåtene er det konstant høy motorstøy der. Ved lavvann må man gå veldig, veldig langt ut for å få vann over knehøyde. En bra ting er at det er gode muligheter for skygge under trærne. Vannet er grumsete, og ikke på langt nær det man forventer av en tropisk strand.

Ved den innerste delen av stranden er det et område med mange små enkle caféer hvor man kan låne solstol. Disse ligger tett i tett på gaten (ikke nede på stranden), og er av enkleste sort. Vi takket høflig nei, og la oss heller på stranden.

Om du ikke har dårlig tid anbefaler jeg absolutt å heller ta en longtailbåt ut til en av de andre stendene.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi tilbrakte overgangen til 2019 på Ao Nang Beach, en kjempefin opplevelse. Masse folk og en fantastisk stemning ❤️

Dato for opplevelse: januar 2019
3  Takk, Rune S
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

A lot of trash on the beach og vannet er ikke klart. Bedre å dra på en stran på en av øyene i nærheten!

Takk, maxbdmerg
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Veldig barnevennlig med lang grunne på lavvann. Noe raskere dypt ved høyvann og da er også stranden smal.

1  Takk, Skogvang
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig sted. Perfekt for familier med barn og ungdom. Masse fine restauranter og masse utflukt muligheter. Magiske Ao Nang

Takk, yankee1981