“Fantastisk:)”

Umberto's Cuisine
Vurdert som nr. 12 av 609 Restauranter i Ao Nang
Prisklasse: kr 31 - kr 458
Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Fantastisk god mat og fin atmosfære. Hyggelig personale.
God og variert meny.
Andre gang vi har vært her og vi kommer tilbake neste gang vi er i Ao Nang:)

Dato for besøk: juli 2023
Takk, boerresim

Anmeldt 26. november 2022 via mobile enheter

God service, ok priser og ikke minst god mat . Gikk for pizza og spaghetti sea food !
Godt utvalg av italiens rødvin . Herlig kaffe og desserter
Anbefales.

Dato for besøk: november 2022
Takk, 50JensP
Anmeldt 21. april 2022 via mobile enheter

Bra sted, både pizza og pastaen var meget bra - beste Italienske restauranten vi fant i Ao Nang. Jeab var en veldig ekspeditt og hyggelig servitør!

Dato for besøk: april 2022
Takk, Atle B
Moana, General Manager på Umberto's Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2022

Thanks so much

Anmeldt 17. januar 2022 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse hos Umbertos. Veldig hyggelig betjening, flott lokale og god mat. Også ypperlig om man ønsker vin eller andre alkoholholdige drikker. Stort utvalg av viner. Prisen er også veldig innafor.

Dato for besøk: januar 2022
Takk, Sherpa20644156436
Foodlover, Owner på Umberto's Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2022

Thanks very much for your review!!!

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Den italienske maten er så innamri god. Vi har vært her 4 ganger. 2 ganger til lunch og 2 ganger til middag. Er litt dyrere iforhold til andre resturantene i Ao Nang, men er vel verdt pengene. Vi har spist ulike pizza, calzone, bruschetta,pasta og lasagne. Alle gangene har vi glemt oss bort og følt at vi egentlig er i Italia. Maten er av ypperste kvalitet, service er god og vi drar gjerne tilbake . Vel verdt et besøk hvis du ikke reiser på budsjett.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, ceciliel2020

Reisende som så på Umberto's Cuisine, så også på

Har du vært i Umberto's Cuisine? Del dine erfaringer!