ECO Premium Jungle Hot Springs og Temple Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Krabi Spesialisten på
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Krabi Spesialisten leverer på alle områder. Vi bruker disse hver gang vi er i Thailand på alt fra henting på flyplassen til private båtturer. Kvalitet, service og ansatte som leverer langt over forventet standard er bare noe av det du får som ikke alle andre leverer. En stor fordel for oss når vi bruker dem for private båtturer, er at de har ansatte som snakker både Thai, Engelsk og Svensk. Dette gjør det så mye lettere for våre små barn:) Jeg har reist mye rundt i Thailand de siste 15 årene og kan absolutt anbefale Krabi Spesialisten som en av de aller beste å bruke her!

Takk, AsbjornV
Krabi_Spesialisten, Manager på Krabi Spesialisten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Thank you so much, Rebecca!!

We very much appreciate your feedback and five star review. We are so happy to hear you were satisfied with our language guides. I hope you will come back and see us again.

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

For 3 gang reiste vi til Thailand og har brukt Krabispesialisten hver gang! Fantastisk service av alle vi møtte, utflukter som falt i smak både hos liten og stor! Vi har følt oss veldig ivaretatt hele ferien takket være denne gjengen! Fra transport fra flyplassen ved ankomst, 4 Island tur med Longtail båt, til høydepunktet Sunset Cruise med seilbåt til Phi Phi Island og den fantastiske skjærgården i Krabi. Engelsk, Norsk, Svensk talende ansatte gjør at man føler seg trygg!
Kan absolutt anbefales på det sterkeste Sees igjen når neste tur til Thailand skal gjennomføres!

Takk, lindisv

Dear Lindis,
We very much appreciate your five star review and are so happy that you enjoyed the tours. We hope to see you next time you are in town!

Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Strålende fornøyd med service og mannskap. Et flott dag med opplevelser og god mat. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Helen G

Dear Helen,
We very much appreciate your feedback and are so happy to hear that you enjoyed the trip, and the food. We hope you will come back and visit us again :)

Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

5 voksne på tur til Krabi. Kontaktet Krabi spesialisten før avreise ang båtturer til ulike øyer og transport fra flyplassen og fra Ao Nang til Koh Lanta. Rask tilbakemelding og veldig behjelplige! Båtturene til Koh Hong, Koh Rok og 4 øyer var fantastisk! Veldig imøtekommende og vennlige guider, nydelig mat og topp forpleining! Kan anbefale Krabi spesialisten på det sterkeste!

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, Hannetora

Dear Hanne,
We very much appreciate your feedback and are so happy to hear that you enjoyed the trip to the islands. We hope you will come back and visit us again :)

Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Vi nøt gleden av en avslappende tur med den indonesiske båten Freedom til Phi Phi, med stans ved Bamboo Island innen vi reiste videre til Phi Phi og Maya Bay. Istedetfor og gå inn på stranden i Maya Bay så valgte vi og bli på båten - og nøt heller bading og snorklingens gleder fra båten. På vei tilbake stanset vi ved Chicken Island og nøt solnedgangen og bading fra og i båten (et lite basseng på båten ble fylt med vann til solnedgang). Personalet var utrolig hyggelig og møtekommende og utrolig serviceminded. Det er en meget behagelig måte og reise på uten og haste avgårde i full fart med en speedbåt. Kan virkelig anbefales også til de med vonde rygger, her går båten i rolig fart - da det ikke er farten som er viktig - men selve nytelsen av reisen!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, ElisabethLarsen