Ulike måter å oppleve Chichen Itza på
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Imponerende sted, historien om maya folket er verdt turen, var på guidet tur gjennom royal carrabien.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, rolf s
Anmeldt 10. juli 2017

Vi reiste på guidet tur til Chichen Itza med Viator. Guiden vår het Marco og han var veldig dyktig. Avreise var kl 05:00 om morningen og dette ble gjort slik at en fikk se Chichen Itza før stedet ble overfylt av turister. Dette anbefales på det sterkeste!

Har man muligheten til å se Chichen Itza, så ta turen! Vel verdt det!

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, kimrunem2016
Anmeldt 26. mai 2016

Vi besøkte chichen itza i februar 2015, og koste oss veldig. Turguiden var kunnskapsrik og fortalte historien til ruinene med stor iver. Det var interessant å få vite hva de forskjellige byggverkene ble brukt til og hvor avanserte de egentlig er. Chichen Itza anbefales om du er interessert i historie og trenger en avveksling fra strandlivet.

Dato for opplevelse: juni 2015
3  Takk, Plystrern
Anmeldt 1. januar 2016

En fantastisk opplevelse man MÅ ta med seg når man er på Yucatan, Mexico. Sørg for å ha med deg guide og hør hva de har å fortelle, dette blir en opplevelse for livet.

Dato for opplevelse: desember 2015
2  Takk, Lars Roger S
Anmeldt 28. august 2015

Vi var der da området åpnet og brukte hele dagen på å se alle delene. Å komme inn til et nesten folketomt område var nesten magisk. Det er utrolig mye å se. Flere plasser kan man klatre til topps, opp de utrolig bratte og smale trinnene. Vi betalte en guide for å vise oss rundt og fortelle om historien og var veldig godt fornøyd med det.

Dato for opplevelse: september 2014
2  Takk, Hilde G