19 personer ser på dette hotellet
SPAR USD 21
Gratis avbestilling frem til 03.07.21
getaroom.comUSD 265
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Great hotel and great staff! Cesar and Carlos were really nice! Vennen min kom hit i fjor og de likte seg veldig godt så min familie bestemte seg for å ta turen :) Hotellet er flinke til å få folk i aktivitet og spesielt skum festen var veldig bra!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Rikke R
Edwin B, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Dear Rikke R,

Tusen takk for å dele dine hyggelige kommentarer hos oss, og tusen takk for besøket.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 15. august 2016

Var her i 14 dager. Hadde et flott opphold.Fine romslige rom. God mat til alle måltider. Fantasisk betjening både fra vår houskeeper Beatriz Arias og kelner Dulce, Jose Alvarao, Jesus, Pablo og bassenggutten Miguel. Minuset var at vi ikke kunne bruke stranden som var ødelagt. Kommer nok tilbake når stranden er iorden. Ellers en topp ferie.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Marianne F
Edwin B, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2016

Dear Marianne F,

Tusen takk for besøket og takk for å dele dine kommentarer med oss.

Anmeldt 29. mars 2016 via mobile enheter

2 gangen vi bor der og er enda mer fornøyd enn sist,god mat og kjempehyggelige betjening,spes,de som tok i mot ved frokostserveringen og Pablo ved strandaDet er ikke det beste stedet å bade,men da kan man gå et stykke bort,,sentral beliggenhet og trygt sted

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Karielisekj
Edwin B, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2016

Dear Karielisekj,

Tusen takk for dine kommentarer og tusen takk for besøket!

Anmeldt 22. mars 2016 via mobile enheter

Helt topp ferie.
Pablo og Jesus var helt fenomena ved bassenget.
Maten og romservcen var veldig bra.
Litt dårlig vann i dusjen.
Dårlig sandstrand ved hotelle.
Mye avholding av solsenger om morgenen.
Gode drinker og øl...................

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Øystein A
Edwin B, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2016

Dear Øystein A,

Tusen takk for dine kommentarer og for besøket!

Anmeldt 15. mars 2016 via mobile enheter

Herlig sted rett på stranden med vennlig betjening. Drinkene er aldri langt unna, da servitørene går rundt hele tiden. Sentral beliggenhet.

Alexis, Manuel og resten av entertainment team gjør en kjempe jobb rundt bassenget hele dagen. Anbefales!

Trykket i dusjen kunne gjerne vært bedre.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Atle84
Edwin B, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2016

Dear Atle84,

Tusen takk for hyggelige kommentarer og forslag!