28 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 479
Orbitz.comUSD 479
getaroom.comUSD 489
Anmeldt 9. februar 2016

Veldig bra service,maten er bra. Rommet var pyntet og vasket hver eneste dag. Showene var mye av det samme,her kan di nok bli bedre. Mye forskjellige aktiviteter å være med på,for di som vil ha litt trim i ferien.
Var i spa avdelingen noen ganger,fantastisk masasje,men di vet å ta betalt.
Vi hadde veldig god service på Maria Marie restauranten ,stor takk til Servitørene Eulises,Juanu og manager Diego

Romtips: Delvis havutsikt.
Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Gunn C
Lynn D, Gerente på Hilton Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2016

Estimert Gunn C,

Takk for at du deler din flott opplevelse!. Vi er takknemlige for at likte de fleste av våre tjenester og våre ansatte fant avtale, og vi ønsker å gi varme, vi er veldig stolte av det arbeidet med oss!
Vi håper å komme tilbake med oss snart, vil det være en glede å tjene deg igjen!

Anmeldt 25. mars 2015

Dette var vår første tur til Mexico. Dette hotellet var bare slikt en drømmer om og feriere på, her har du alt, det gjelder både mat basenger og da alt du kan få av det jeg vil si er luxus på et hotell.
Alle der gjorde så du følte deg som en gjest i ypperste klasse.
Mange restauranter med nydelig mat i alle slag. Vil du oppleve Luxus, ja da vil vi anbefale dette på det sterkeste.
Eneste men som jeg vil si, er at alle vil jo at du nevner døm med navnet sitt da på denne anmeldelsen men dette vil jeg ikke, det blir feil.
En gruppe vil jeg fremheve alikevell, og det er de so ikke synes, men som gjør den viktigste jobben for deg og meg, og det er damene som vasker og skurer hele dagen lang.
Suiten vi hadde var så ren og pyntet hver eneste dag, av ei av de damene hver dag og det skinte av alt bestandig. Dette er i mine øyne de store heltene, ikke alltid de som smiler til de hele dagen ellers.
Skal dere nyte luxus med alt, ja da skal der ikke være i tvil mener nå jeg

Dato for oppholdet: mars 2015
2  Takk, Frode S
Lynn D, Gerente på Hilton Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2015

Kjære frodeking,

Takk for at du deler din erfaring! Vi er glade for at du likte oppholdet og som du liker spesielt vår tjeneste, er vi veldig glad for å lese at våre ansatte gjør en god jobb. Takk igjen, rolig og sjarmerende se snart!

Anmeldt 12. januar 2015

Dette er et av de beste feriehotell vi ha bodd på. Stort utvalg av restauranter med god mat. Rommet var stort og velutstyrt, servicen var upåklagelig. Uteområdet og stranden var så bra som en kunne ønske.
Vi ønsker gjerne å komme tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2014
1  Takk, janotto67
Lynn D, Gerente på Hilton Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2015

Dear janotto67,

På vegne av alle ansatte på The Royal Playa del Carmen, ønsker vi å uttrykke vår takknemlighet for å bo på hotellet vårt og gi oss det privilegium å tjene deg. Vi er svært glade for å vite at du likte ditt siste opphold på feriestedet vårt.
Vi vil også gjerne takke for at du tok deg tid til å dele dine kommentarer i TA.
Vi ser frem til å ønske deg igjen i nær fremtid!

Anmeldt 5. april 2014 via mobile enheter

Vi hadde et veldig bra opphold på dette hotellet. Været var flott og personalet var høflig og hjelpsomme. Maten var god og det var noe for en hver smak.
Stranden og bassengområde var også supert.
At the beach and pool thanks too
Ernie, Laura and Vi

Very good sevice at resturant Spice
Thanks too
Luciano
Geronimo

Dato for oppholdet: februar 2014
1  Takk, Jarle T
Lynn D, Gerente på Hilton Playa del Carmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2014

Dear Guest,
We truly appreciate your review, it is really nice, and makes feel very proud of our entire staff!! Our top priority is to offer an exceptional service to each of our guest and it is very satisfying to read that this was your case.
We´ll see you soon!

Anmeldt 16. desember 2013

Vår første tur til Mexico, hensikten var å finne roen, samt å få til noen dagsturer. Finne roen er ikke noen utfordring på The Royal, service på ypperlig nivå, passe tilstede uten at det er påtrengende. Du føler deg velkommen uansett hvilken restaurant du velger og hvilken service du etterspør. Vi benyttet Spice for frokost og lunsj, Maria Marie vår nok favoritt for middag. Maten var vi alltid fornøyd med likeledes de utvalgte all inklusive viner. Det finnes en rekke gode alternativer for en opplevelsesrik dagstur, du bør snakke med de forskjellige operatørene for å finne det som passer deg. Vi valgte SianKaan, Tulum og Mayatour, så mye og fikk en liten ide om hva Yukatan halvøya kan by på. Noen tips: sjekk også turpriser ved direktebooking via Tripadvisor, tips de som fortjener det alt fra starten. Må bare nevne vår siste middag arrangert av Miguel, Doris, Freddy og Chontal - overraskende velsmakende og romantisk. Bodde på rom 281, det har en grei utsikt til sjøen og skygge på ettermiddagen, ypperlig rengjøring og romantisk dekorert av Christina. Ernesto var alltid klar for strandservering. Treningsrommet er også godt utstyrt med gode spinning klasser flere dager i uken. alltid en tredemølle ledig. Litt høy Amerika faktor på The Royal men det får vi ta med oss, du velger selv hvor delaktig du skal være. Var litt støy noen netter, noen hadde det nok ekstra artig, samt ved noen anledninger fra bygge aktivitet fra nabo tomta som er under utbygging.

Romtips: Alle swimup rom har skygge på ettermiddagen.
Dato for oppholdet: desember 2013
Takk, EirikMW